Tuesday, November 6, 2007

Alamak.. malunyeee aku!

Semalam aku lepak ofis sampail kol 11 mlm.. untuk menyiapkan envelope utk di print.
Lepas kuar ofis, aku berjalan dengan begitu pantas, sebab nak runner ke kinrara utk berjumpa ex-ofismate aku.
Semasa ondaway ke tol batu tiga tu, aku tak tau la kenapa aku merasa fikiran aku melayang je..
Seolah2 aku memikirkan banyak perkara.. seolah2 blank betul kepala otak aku. aku pun tak tau kenapa...
Sampai je depan tol...

Aku tak berhenti.. aku terus lalu jer... aku tak amik tiket tol pun.. masa tu pun aku tak prasan aku tak berhentikan kereta aku.. malah aku jalan straight je...

Selepas itu aku terdengar org menjerit.. "Heyyyy!!!"... dan aku bole buat bodo malah siap berkata.. sapa plak la yang menjerit kat tol tu.. aku siap intai kat luar tingkap nk tgk apa yang berlaku.... akan tetapi...

Tiba2 "Allah!... aku tak amik tiket tol! astaga!!!"

Aku menggelabah.. risau ada polis kejar or apa2 akan kena charge lebih kat aku... aku nk lalu mana ni?.. semua ada tol.. adoii!!

Aku redah je lah... sampai tol kat seafield... Akak tol tu memandang aku..

"Kak, tadi saya lalu kat tol batu tiga, saya lupa nak amik tiket tol"...Aku risau takut die nak buat sesuatu kat aku...

Tapi alhamdulillah... aku kena byr harga tol mcm biasa je...

Lepas aku bayar tol tu... aku rasa .. ya allah.. MALU gilerrr... tak pernah terjadi dalam hidup aku.. tak amik tiket tol.. hahaha... bile aku ingat semula.. kelakar tul...

Tetapi aku musykil.. kenapa aku bole berkhayal semasa aku dekat tol batu tiga.. mcm aku berada kat alam lain.. pelik... adakah sebab waktu itu agak lewat ... sbb time tu da kol 11.30pm... pelik...hurrmmm...

apa2 pun aku rasa malu gilerrrrr... hahahaha...

3 comments:

  1. yahahaha... riena!!! what r u thinking? amboiii amboiii... nak kaweng ni, x elok mengelamun jejauh... hik hik hik... nasib hang x kena casss lebeyyy.... huhuhu... moral of da story... jgn pulang lewattt... hahhaa

    ReplyDelete
  2. hehe.. tu la pasal.. aku pun tak tau apa yg aku pk masa tu... serius.. aku rasa mcm dlm dunia lain.. lepas je lalu dr tol tu.. about a few KM.. baru aku prasan aku tak amik ticket... malu siut...

    ReplyDelete
  3. aku telah meng'kaya'kan pihak tol malaya dan memberikan Sammy Vellu lebih banyak untung last sabtu sebab sesat dia area Petaling Jaya. happy-happy nak pegi main futsal, terus monyok!

    tumpang lalu ye..

    ReplyDelete