Monday, March 23, 2009

Hi.. let me introduce our new family... hehe..






















Yeay,... syukur alhamdulillah.. atas berkat doa aku dan my hubby... tuhan makbulkan juga permintaan kami. Dan aku brasa syukur teramat sgt2... kerana DIA dilahirkan dengan sihat dan sempurna...

So, ladies & Gentlement..
Let me introduce u... my cute baby boy... dengan beratnye 2.97kg... and lahir pada 11 december 2008 at hospital university, pj. Jam 4.13am. What a cute my baby boy...his name is..HARITH MIKHAIL bin Mohd Faizal. Nama ni my husband yg pick.. aku pilih nama anak pompuan..jadi baby boy yg kuar..jadi kami letak nama die HARITH MIKHAIL.. so.. aku akan letakkan pic die dr baru lahir until today.. dia berusia 3 bulan. waittt haaa...

And i never forget what i had a best experience masa nak bersalin... actually, aku beranak operated bukan branak normal. Yeaa..mmg org kata masa branak sakit. but i dont have experience branak normal.. tp masa operated that was a big tough for me. Lepas aku kena jahit everything.. i look my husband smiling at me...tak henti2 senyum kat aku... how happy he is...hehehe... and he told me that our baby are cute sooooooo... putih!.. haha.. aku masa tu kena bius dlm keadaan mamai.. but still can handle la.

So, tommorrow morning aku bangun.. and my goodness... aku takleh bangun...sakit!.. yup sakit sbb baru lepas kena jahit... and then aku tgk sbelah, baby aku takde.. aku nak sgt tgk die... tp nurse tu tak bwk2 lagi baby aku. Aku termenung skejap sambil pikir.. aku da bersalin ke ni.. and then aku pegang perut aku.. and see... sudah kempisssss... hehe.. still got lemak one! but the baby was not inside my stomach anymore.. yeay!.. then datang satu nurse bg ubat n breakfast... die tgk muke aku then die ckp.. owh ya.. lupe nk bawak baby awak kat sini... hello!! i'm a mother here waiting for my baby ok!! still forgot to bring haaa??? what a **** hehe...

Then nurse tu pegi bilik baby and bawak dia kat tmpt aku.. aku excited sgt2... and then the nurse angkat baby tu.. whooaaaaaa!!!! sooooo cuteeeee!! .. u know what, aku senyum sambil menitiskan air mata.. so touchingg!... can't imagine my baby was infront of meeeee.... uhukkk....
well, my hubby rite.. he was sooooo white.. so skinny but putih ya rabbi...aku takut betul nk dukung die.. tp as a mother.. i've should learn how to hold the baby.. hehe... masa aku dukung die.. dah la ringan.. and small plak tu.. alahai takutnye nk dukung. My husband pun takut nk dukung die coz die kecik lagi.. itu pun mak aku ajar laki aku camne nk dukung dia.. hehe... so cuteeeeee.....

ok.. memandangkan aku da share some experience kat korang... bg yg akan kawin or blom kawin or dah kawin... mmg indahnye bile da ada baby... korang takkan percaya yg korang da ada anak. So, sekarang aku sbg wife and as a mother too... mmg byk dugaan since da ada anak.. hanye my hubby je la tau camne peritnye aku jaga Harith Mikhail. hehe.. and really wanna thanks to him coz bg semangat utk tidak give up dgn dugaan mendatang...

so, to all my frens.. here is my baby boy picture...HARITH MIKHAIL.. enjoy

6 comments:

  1. welcome aboard!!! chomeeeellll pleasee!

    ReplyDelete
  2. wah2..sudah update.hihih..muke jgn mara yang.muke ade mirip2 i dr belah depan.eheheheh..

    ReplyDelete
  3. congrated!! mmg someiii gilerrrr...geramm jekk..cam nak culik jekk hehehe :)

    ReplyDelete
  4. jgn culik.. nnt aku takleh tido malam weh...

    meraung aku siang dan malam... sampai berdarah air mata aku nnt... hehe..

    ko nk ko kena cepat ada anak weh.. hehe ko kan da kawin..:P

    ReplyDelete
  5. tahniah.comelnya geram :)

    ReplyDelete