Monday, May 11, 2009

Happy Mothers Day!

Agak tidak terlewat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Ibu.. walaupun semenjak dua menjak ni aku tak dpt nk update blog kerana kebusyan aku membuat kerja dan kesihatan aku amat mendukacitakan...

Ok, sblom aku meleret ntah kemana... aku nk buat wish Hari Ibu buat
Azizah Zakaria (ibu kandung aku)
Syarifah Abdullah (ibu mertua aku)

Semoga mak di panjangkan usia dan diberkati oleh allah... amin...

2ndly aku nk ucapkan pada diri aku yang akhirnya aku telah bergelar ibu selama 5 bulan... dan alhamdulillah, byk dugaan aku hadapi semenjak menjadi ibu kepada Harith Mikhail dan kasih sayangnya tak pernah luak pun... aku sentiasa memberi perhatian padanya walau di saat die gembira, sedih, dan sakit... aku tetap berikan yang terbaik buatnya.

dan lastly aku nk ucapkan selamat hari ibu buat kengkawan aku yang sudahpun bergelar ibu dan juga bakal bergelar ibu...
Noorsyadiana
Rubiatul adawiyah
Aishah Zaulkifli
Siti nur
Zana (ezana)
Nurul (kwn fhieda)
Siti Raizita
Linaxman
Alifah Luthfiah
Asmah
Lenny
Nina Delta
Eila Delta

and to my cousin Nia Zuliana Saphira Saarani...

Semoga kawan2ku di murahkan rezeki dan diberkati oleh allah... dan hadapi dengan tabah segala rintangan mendatang ok!... amin

2 comments:

  1. Heppy Belated Mothers Day utk ko riena!! smuga dpt menjalani hari-hari sbg sorg ibu dgn tabah dan sabar :)

    ReplyDelete
  2. LAH TURN SY NI HEHE :P

    ReplyDelete