Monday, February 15, 2010

Congrats!

Just wanna said... congratulation to my beloved cousin Noorheliza!...

Pada tarikh 14 Feb 2010, ..Akhirnya bertunang juga sepupu kesayangan aku ni. Maybe sblom ni tunang tak jadi.. but this time.. tunang tu biar betul and hopefully tarikh perkahwinan this July menjadi k!... nak sgt tgk ko naik pelamin ni.. hehe mudah mudahan.. amin..


So, aku kena jadi fotografi la smlm semasa majlis pertunangan itu di adakan. Exhausted gile babeng... my god!... nasib la mak aku sempat jenguk2 jaga anak aku.. kalu tak, haih tak jadi la keje aku ni.. hehe..


Liza, selamat bertunang! semoga kekal ke jinjang pelamin k.. if ko rasa itu la lelaki pilihan terbaik dalam hidup kau.. terima la dia seadanya.. k... itu lah bakal suami ko akan datang nnt.. jaga diri n tunang ko tu baik2 k... sepupu mu ni menyayangi ko mcm adik kandung aku sendiri... ko bahagia aku pun tumpang bahagia k...

No comments:

Post a Comment