Saturday, April 24, 2010

Tioman Island... i'm comingg babeh!


Akhirnya hasrat aku tercapai.. setelah lama aku planning nk pergi Tioman dr sblom kawin.. sampai la aku da branak ni.. tak jejak lagi aku ke Tioman. Haihhh....

Dulu da planning nk pergi Honeymoon kat Tioman.. terbantut plak plan.. bajet da lari... ingat nk pegi bulan April 2008... baru da nak confirm pegi.. alih2 dpt news gembira plak aku pregnant.. Tangguh lagi...

Sampai la Harith wujud.. aku dah nekad.. aku akan jejak juga ke tioman. Aku ckp kat laki aku... "i akan pastikan kite pegi tioman bile harith da umur setahun lebih"... dan... finally... rezeki kami makin mencurah2.. then bajet terlampau cukup...

And yes!... berjaya gak kami pergi ke Tioman... yahoooo!... mmg kalu tgk aku ni mcm org kemaruk tak pernah ke sana.. aku tak pedulik la... tp yg aku tau hasrat aku dah pun tercapai... hehehe...

so.. Tioman.. wait for me yahh.. i'm cominggg 29th April ni yahhh!!.. weeehhoooo...

No comments:

Post a Comment