Sunday, May 2, 2010

Tioman i'm in love... miss uuuu....




Best experience i've ever had sepanjang hidup aku... alangkah indahnye kalu aku duk sana.. aman je tenteram je tgk ikan2 di laut.. haihh... comfirm aku itam duk sana... hahaha,...

akhirnya.. impian aku nk ke Tioman berjaya.. dan aku takkan lupe pengalaman pertama dlm idup aku pegi ke sana dengan org yang paling aku syg. Actually... agak jakun gak la aku tgk laut sejernih mcm swimming pool... so aku 5 bintang utk Salang, Tioman.

Anyway.. i really had a great time with my family... if aku ada masa.. aku akan pergi lagi insyaallah... bestnyee..

so aku sertakan a few gambar utk korang... sesapa yg belom pegi.. better pegi la.. ko takkan regret bile dah sampai sana... seriuussss... hehehehe...

3 comments:

  1. yahooo..next time gi luar polak.bosan dh kat mesia.takut kene tembak.wakakakakak

    ReplyDelete
  2. hahahahaa muke harith!!!... adui!

    ReplyDelete
  3. bestnyee tioman.. klau nk pi lg bgtau naaa.. nk itut!huhu

    ReplyDelete