Monday, January 28, 2008

Test baju...

Last saturday, pegi umah mak andam nak test baju. Excited gile nk test baju nk tgk baju songket yang
org lain tak penah gune and pakai.. wahh besh gile..
Aku pegi ngan mak aku n tunang aku skali. Sampai je kat rumah mak andam tu..
mak andam tu da kuarkan baju yg aku tempah.. wahh lawanye.. suke aku tgk..
then mak andam suh aku test baju tu.. so aku pun salin and pakai la baju tu..
siap skali ngan kasut.. Bile aku memakainya.. aku mcm x caya, akhirnya aku gak pakai baju camnie
Selalu tgk org kawin.. last2 aku gak yg pakai baju ni. Bile complete aku pakai baju n kasut semua
Aku tgk kat cermin.. "owh my god, am i wearin this??" tersenyum sipu melihat diri aku dengan
di baluti songket bunga tabur. Aku bukak pintu bg mak aku n mak andam lihat skali.. terus mak andam tu
ckp.. haa ni da ok ni.. cantik.. mak aku melihat pun dengan penuh senyum gembira melihat aku memakai
songket. Tunang aku pulak duk tergelak2 melihat aku pakai songket. Sambil menutup mulut dia nak tahan
gelak.. dlm hati aku kata "ampeh tul.. bole die gelakkan aku... siap die"

Lepas time aku da settle test baju, turn tunang aku plak tukar baju. Ada gak dlm 10 min laki aku tukar baju
skali die bukak pintu.. suh kiteorg tgk. Mak andam tu terus kata "haaa, ok pun.. mcm pendekar la!.. ensem
pakai baju ni.. " tunang aku tersipu2 menyengih bile di lihat oleh kami bertiga. Mak aku juga turut senyum
kata ok gak die pakai baju tu. Dan aku,... terus tak tahan gelak.. sbb pertama kali aku melihat tunang aku
memakai baju sebegitu rupa.. hhahaha!.. sori bang.. i cant handle it anymore.. u look funny when u wearing
that songket.. even u look more cute n handsome.. but i cant handle it nak ketawa tgk u ngan keadaan tersipu
dan menyengih.. really wanna make me laugh!.. hehe

Ok back to my story... lepas kiteorg da abih test baju tu. Kiteorg bincang2 skit ngan mak andam.. and thank god.. everything is settle down already. Fuhhh!...

No comments:

Post a Comment