Tuesday, February 19, 2008

Cuti! yey.. for 2 weeks!

Helo again.. today is my last day working and tomorrow aku da start cuti.. yeah! 2 weeks man..2 weeks! yes... hopefully to my ofismate yang kena keja.. tahanla ye sementara utk menggantikan keja saya tu ye.. b4 this.. i already da kena mcm mana u guys akan kena.. hehe..really sori ek.. me nk kawin.. takleh lari la.. hehe

Well, starting 2morrow aku kena pegi spa, buying some tudung.. utk akad nikah n sanding nnt. hurm wat else owhya.. aku kena kemas bilik aku then pasang langsir baru.. hurmm... apa2 je la..

So, i'm offline now starting tomorrow for whole 2 weeks... just wait my new story, new beginning, new life.. as Tiong's(Faizal) WIFE.. hehe and all our wishes came true.. coz god love us.. syukur alhamdulillah, keranaMu berikan kami kekuatan utk menghadapi segala rintangan yg tuhan berikan pada kami.
Dan akhirnya hinggalah detik waktu saksi2 mengatakan SAH! dan di iringi juga tok kadi mengesahkan kami sbg Suami Isteri. Kami bersyukur pada Mu, kerana berkat doa kami akhirnya termakbul jua.. Amin!...

Ok guys! (esp e'en) hehe.. ko kena hold jap la aku punye blog ni.. coz.. i'm going holiday for my honeymoon.. yehaa.. Wish tiong's luck for his solemnisation... hopefully skali lafaz.. amin!.. hehe

muaahxxx!!!...

1 comment:

  1. woiihh tiong bukan sekali lafaz! macam keretapi sat agi die, tak sabar nak jadi suami hang nye pasai! ahahahahhaha all the best, i'll c u on ur reception day!!

    p/s: aku bertugas sampai ptg mase kau akad, so i'll try my best to escape early if i could ok! :)

    ReplyDelete