Tuesday, September 23, 2008

Selamat Hari Raye!!.. Dam Dam dum..bunyi mercun!! hehe

Ok, memandangkan kite ada beberapa hari je la lagi untuk menyambut raya.. wahhh tak sangka akak!! pose aku penuh walaupun 1 hari je cuti.. ahaks besh gile.. tahun depan ganti 1 hari je pose aku.. hehe.. Walaupun perit gak la aku berpose dengan keadaan demam selsema nye.. owh my god! tuhan je tau keadaan aku time tu, tp aku tabah mengerjakan pose, walaupun mak n laki aku suh jgn pose if tak larat.. tp aku still continue pose gak.. hehe.. waahh, mmg tabah sungguh aku ni kan..... hehe Ok2.. aku da melalut.. apa2 Sempena Hari Raya bakal tibe... Aku nk ucapkan Selamat Hari Raya buat semua kwn2 aku yg aku kasihi sekalian... Ampun dan maaf jika selama aku di blog ni aku termaki, termarah, terkutuk, or segala 'ter' la... ye.. maaf byk2.. bulan baik ni la kite bermaafan sesama umat... hehe.. (time raya je nk mintak maaf, time ari biasa takmo plak mintak maaf..ntah apa2 ntah aku ni kan... hehehe)

Jika ada sesiapa buat rumah terbuka lepas ni.. apa lg..tak reti ke nk roger2 kat aku.. dont wori, selagi bayi aku ni tak bg signal nk kuar, selagi tu aku pegi ye.. besh gile time ni dpt makan byk2.. hehhe...
(haaa ye la tu riena, ko nk suh dpt darah tinggi...cube la buat!...hehe)

Anyway korang, sambut raya tu berpada2 la ye... nk sambut raya tu jika nk pulang ke kg, hati2 memandu... ingat pd org yg tersayang...
(ceh da mcm iklan kt tv plak..hehe) jgn terlalu excited sgt sampai nk drive mcm formula 1 pun.. bukan sampai ke kg.. ke tmpt lain yg peginye nnt.. hehe.. Aku doakan korang selamat sampai ke kg halaman korang tak kira la kat ceruk mana pun ye!...

Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri!! Ampun dan maaf jika ada salah laku selama ni ye...
Take Care! byee.... Yeeyeyeye...Rayeee!!

2 comments:

  1. kau ni chomei ah riena, rase nak lempang! hahahah selamat hari rayeeeeeeeeeeeeeee!!!

    ReplyDelete