Monday, September 15, 2008

Yeah, becoming Jobless again...*sigh*

Haih! nampaknye aku sudah kembali jobless again.. yeah u win fucker!... takpe aku doakan company ko melingkup la one day. Aniya la org lagi.. teruskan aniya org... mmg payah la rezeki nk dtg... sbb tu job ko susah nk dpt.. atas sbb ko da seksa staff ko.. ni la akibatnye...

Ko bodo, ko bangang.. suke ati ckp aku da benti.. ko bitau semua staff aku da benti tanpa kata putus aku kata nk benti.. wah, ko ngan excited bitau semua staff aku benti.. kepala hotak ko!!

Takpe.. ko leh wat aku camtu.. tp ingat berkat doa org jgn lupe.. tuhan bile2 bole makbulkan...so, aku doakan... ko terima la balasan atas semua aniya ko staff ko buat kat mangsa2 teraniya cam kiteorg ni... amin!!...

Dan buat staff aku yg suke ngutuk aku.. dan aku tau korang mmg happy tgk aku da resign kan.. and u know what.. korang la mahlok perosak paling bahaya skali dalam opis.. musuh dlm selimut.. korang kutuk2 aku.. berlagak la baik konon alim mcm2 la ko nk tunjukkan korang tu baik la sgt.. semayang 5 waktu mintak ampun kat tuhan pn tak gune.. selagi tuan badan yg ko kutuk ni.. ko tak mintak maaf... korang tau hukum nye kan... and u know what!! MMG AKU TAK MAAFKAN KORANG!!... ingat la sampai bile2... AKU TAK MAAFKAN KORANG SAMPAI DUNIA AKHIRAT.. mmg aku salah kalu aku tak maafkan korang tp kena ingat apa yg korang da buruk2kan aku masa aku kat dlm opis tu.. korang tau akibat nye... korang buruk2kan aku sampai korang gelak2kan aku kan... haaa amik ko!! JGN HARAP AKU MAAFKAN!.. korang berlutut depan aku camne pun.. SORRRY!!!

Ya allah, kau berikan la petunjuk pada org2 yang sebegini rupa... tunjukkan pada mereka betapa dosanye menyeksa org2 yang tak berdosa. Dan ko berikan hukuman setimpal pada mereka. Aku mohon pada ko, berikan aku semangat dan kesabaran setiap apa yg aku lalui.

Well, aku jadi penggangur semula di rumah.. maybe i need a rest... aku nk rest sampai aku bersalin sok.. aku ada 3 bulan lagi nk tgu masuk hospital... hopefully, buat kengkawan aku yg aku kasihi, doa2kan aku moga aku bersalin dengan selamatnye.. include baby aku bakal selamat dilahirkan esok.... tanpa berkat doa korang semua... aku tak tau la apa akan bakal terjadi sok..

Buat org yg pernah aniya aku... alhamdulillah!!! terima atas seksaan korang pada aku.. aku terima ngan hati terbuka... moga2 tuhan beri petunjuk pada korang semua... amin!

1 comment:

  1. ha bagus! toksah potong2 jari agi! kau cite, aku yg nak pitam, ade ke! hahaahhahah!

    anyway, happy taking care of your health and the baby. jgn kasi baby kurus woi! gatal plak nak pose2... ish. masuk hospital sila la suruh cik erin roger2 kitorg, nak nyibuk gaaakkk :P

    ReplyDelete