Sunday, June 21, 2009

Makhlok Perosak? Mulut Busuk? Haa elok la utk ko ni!...

Sebelum aku mulakan cite ni.. firstly aku nk bgtau kat ko la eh... Selama aku kenal ko.. aku tak penah kaco idup ko... ko nk ngorat adik aku pun aku siap tolong lagi... tp ko depan dak2 ni ko jaja cite pasal aku eh. Aku tak kisah la ko nk cite buruk pasal kengkawan ko.. tp jangan ko nk buruk2kan aku, laki aku & family aku k!! Aku tak takut la ko sapa.. tp ko da malukan aku da jajakan cite pasal aku kat dak2 ni... aku dengan rasa megah hati pun bole cite hal sbenar ko kat sini k!...

Kengkawan semua, budak laki yg aku maksudkan kat sini adalah umat makhlok perosak dunia... budak mulut busuk! bodoh punye budak... org tak kenang budi mmg mcm ni... apa masalah ko?? aku ada aku kaco idup ko!!!... ko da kongkong LIFE adik aku...pehtu kaki pompuan..pergh bole tahan gak ko ni ek... CAM CIBAI!.. weh! aku tak ganggu pun apa yg ko da buat kat adik aku.. aku tak carik ko bantai ko tau tak.. ko ingat ko leh lari ke?? takyah la ko nak nyorok mana.. aku leh carik ko.. Budak lahanat!! kalu korang nak tau umat sapa aku maksudkan ni sapa....kalu aku sebut... korang jgn terperanjat or tak percaya... org mmg tak caya yg die wat camni.. ye la muke skema kan.. org bajet die baik.. baik apa.. baik haram jadah!!!... gi mampus la ko!!!...

Nasib adik aku tak kawin ngan ko la... alhamdulillah.. mmg tuhan nk tunjuk jalan kat adik aku yg adik aku tak layak utk ko... THANK GOD!!... bagus reen ko buat keputusan tepat yg mamat ni bukan jodoh ko.. DIE MMG TAK LAYAK DALAM FAMILY KITE!!.. Makhlok Perosak Dunia!!... Hahaha...

Anyway, sesiapa yg rasa nak percaya atau tak.. terpulang kat korang ar... tp aku tunggu masa la nk carik mamat ni... aku mmg tak puas hati ngan die... aku tak kaco ko.. ko plak carik pasal.. mmg SILAP BESAR la ko...tunggu ar...

AMARAN AKU!!.. JGN KO NAK SIBUK CITE HAL AKU N FAMILY AKU!! FAMILY AKU TAK PERNAH KUTUK FAMILY KO...KO PLAK NAK SIBUK2 CITE KAT ORG! GI MAMPOS LA KO!!!

Sekian....adios~

22 comments:

  1. aku tau sape..AKU! hahahahhahaha! sabar riena....aku dgr songsek juga ari tu mase kat de stadium, korg memekak memekik... pasal mamat ni la ye...hadeh, yeah mmg hikmah la erin x end up ngan die... doakan yg terbaik je la k... :)

    ReplyDelete
  2. apa sudah jadi Reina?? tak pernah tgk ko tulis marah sgt mcm ni.

    ReplyDelete
  3. Allah pasti balas ape yang die buat.

    ReplyDelete
  4. yg pastinya ketika bersama itulah masa yg indah bila dah berpisah semuanya menjadi BUSUK. tak kira 7 tahun mahupun 20 tahun bersama, sekali silap langkah diungkitnya selama. inilah lumrah kehidupan. bila dibenci semua kesilapan diungkit. tp ingat ketika mereka masih bersedih SYAITAN itu GEMBIRA . NAUZUBILAH.

    ReplyDelete
  5. aik aku takde kene mengena pon die kutuk?wahh..mentang2 aku snyp...kalo ini betul ini sudah bgus..tak sbo nk jmpe orgnye..

    anonimousism : ini bukan psl ungkit2..if die nk cite psl relation die kat org lain tnpa libatkan cite org lain fine..no prob..cite la sepuas2nye.tp tak perlu nk bukak cite sne sini psl org lain.skali die dh kaco idop aku n malukan family aku..AWAS..lu dh buat silap beso!!!

    ReplyDelete
  6. kepada anonymos...

    Ni bukan pasal relationshit between me and him..this all about dia kutuk family aku..

    Aku respect family dia sume..
    tp end up ini yang dia bagi..busukkan nama aku dekat kawan2 wtf! sbb nak tutup kesalahan dia? cibailaa dia..g mampos!

    ReplyDelete
  7. Wah, skali aku buat blog pasal ni ramai tul komen.. haha..

    eein, ye la pasal die ni la... mmg aku tgh hangin laa..takde saba2 punye.. aku mmg dah ilang sabar..

    zeba, byk da berlaku since menda tak jadik ni...aku tak kisah mamat ni die nk kutuk ke nk jaja cite org lain.. ni cite pasal aku ngan family aku.. siap kutuk2... sapa tak mara... even aku tak pernah ganggu pun idup die tu... jentik pun tak pernah la...

    Yunie, ko pun tau sapa kan.. aku pun mmg tgh doakan utk die supaya die ingat tuhan jgn lupe diri sibuk ngan dunia gig die sampai tak ingat tuhan...

    Anonymous <--- aku tau sapa yg tulis ni... kalu da makan cili terasa pedas takyah nk berdakwah jadi baik dlm blog aku eh...takyah nk kata bile putus semua jadik BUSUK... tp sblom putus pun da jadik BUSUK cume family aku je takmo nk bantah kehendak adik aku... patut da kira bersyukur da... dulu pun sapa yg merayu kat family aku bile family aku tak bg adik aku kawan ngan mamat ni... SILA LA JAWAB!...

    Bang, takyah jumpe...die sendiri akan terserempak ngan u nnt... cume tunggu masa je... org camni elok bg penumbuk mcm arwah syukri dulu... tp mungkin betul la kata arwah syukri..gile sex... hehehe oooppssss!!...

    ReplyDelete
  8. reen, aku tau sapa Anonymous ni... die la ni.. nk tulis brapa lama da kapel konon.. tp tak sedar apa yg die buat tu... cume la ingat skit apa yang die buat tu.. takyah nk ungkit2 menda yg dah kapel sampai 7 tahun tu.. tak sedar ka 7 tahun tu pun da satu penyeksaan buat ko?? haih... manusia tak pernah sedar apa yg die da buat.. pk kesalahan org lain je... budusss...

    ReplyDelete
  9. weh sapa kimak tu? bagitau aku sket..

    ReplyDelete
  10. kalo ko bce ni..ko call aku skrg,email aku or ko buat ape yg ptt explain kt aku ape yg ko buat.jgn smpai aku jmpe ko di acara2 gig berhampiran.ingt!!! jgn smpai aku jmpe ko dulu!!!jgn ingt aku snyp,tersengih2,tak byk bunyik ko ble bukak cite aku polak eh.haa..meh cite tul2 dgn aku 1 by 1.

    takut nk ckp dgn aku gune ni - faizal_sarif@astro.com.my

    berani ckp tp tkt nk ckp depan2 gune ni - 0169081485

    berani/buat2 berani/nk panggil kaum - ioi mall puchong

    ReplyDelete
  11. sabar riena & faizal... ingat keluarga. Itu lebih penting

    ReplyDelete
  12. eheh..ingat2..

    yang jgn mencarut.tkaut nnti harith bace time die dh beso nnti.hihihhi

    ReplyDelete
  13. budak mata empat tak sedar diri.. aahaha sotong!!!... nak kutuk family aku..ahahaha si mata empat bodo!

    ReplyDelete
  14. sorry riena & faizal, aku bukan nak sibuk. Setelah aku buat kajian sendiri (thru blog), aku terkejut berok! sgt2 memalukan!!!! aku terkedu kejap baca blog ereen.... sorry riena, seriuos aku tak tahu apa-apa pasal isu ni. Aku rasa tempias sebab nama uxf. Hakikatnya aku dah lama tak hang out dgn those sxe kids. nak komen pun takut menyebuk. Sebagai kawan aku nasihatkan bersabar. Apa lagi yang boleh aku tolong sebagai kawan hanya dengan nasihat ini. Ok Riena & Faizal. Harith is more important

    ReplyDelete
  15. laki mcm ni elok takde je kt muka bumi ni kak rina

    ReplyDelete
  16. takpe zeba. aku pn bukan jenis nk maki2 org camtu.. tp aku rasa die da keterlaluan.. aku tak kisah die nk buat adik aku cmne pun.. tp aku rasa sedih kenapa aku tak pernah kaco pun life die..event apa yg die wat kat adik aku pun aku tak kecoh.. ni kan plak die pegi jaja cite aku kat dak2 scene.. so, apa ko rasa bile dak2 scene yg baru join scene tibe2 dgr menda2 cite camni org da tau cite buruk aku.. aku kalu nk buat jahat.. aku leh wat jahat zeba.. tp aku ni pk aku ada otak..jadi matang skit.. masalah die tu da 29 da umur tu dh leh jadik bapak org...malu la org dgr... laki aku lagi tak semena2 pun kena skali.. apa kes??

    ReplyDelete
  17. Xpe la...biarkn dia...
    nanti karma dtg blk kt die...
    :)

    -boogie-

    ReplyDelete
  18. Pa** (in ROTTW latest issue).

    Status : Bujang

    Super lawak la siak...



    (Anyway, Yunie belanja aku Kepsi petang semalam. Sedap gila. Tetiba je rasa Kepsi jadi best.)

    ReplyDelete
  19. jal ape lagi... dulu kan ko gengster bas stand....belasah je....wakakakkakak

    riena jangan bagi muke jumper tepi jalan kasik langgar sampai mati...

    adik reena carik black jack...kalo dier ikut ko ko kasik je penumbuk black jack sekali.

    Anonymous...baik ko belajar marshall art cepat2 sebelom ko diserang....hahahah

    yunie minami better kalo belanja kepsi tu pilih yang hot and spicy...kasik panassssss

    sasha lu pun kena standby....nampak je si makhlok tu lu terus ikat kat roket kasik terbang ke bulan...pasal tak layak duduk kat bumi...layak duduk kat bulan je....hehehhe

    huzaiba lu berkecuali hehehhehe



    p/s-amcm bole jadik geng lucifer tak aku???
    baru jahat.....wahahahahahhaah

    ReplyDelete
  20. ehehe..lu mmg rare mok.nme jal tu mak aku je panggil aku.hihi..bpk aku pngil aku pon 'ko' je.kuang asam tul.satu penghargaan tu.tq mok.

    jgn bakar2 lg mok.die dh contact aku n explain situation die.ayuh kite harapkan mereka dpt selesaikan hal ni dgn penuh bergaya.

    ReplyDelete
  21. saje je nak bakar line...heheh...tapi sume statement aku karut makrut belaka....jom langkawi esok....

    ReplyDelete