Friday, July 3, 2009

Cukur Jambul Harith Mikhail

Pada 20 June, Aku pulang ke kg nenek aku kat N9. So, aku ada wat majlis cukur jambul dan juga Qekah utk anak aku. Aku wat majlis ni dikongsi plak ngan makcik aku punye anak yang yang lahir sama pada tarikh yang sama dengan Harith...Alhamdulillah, akhirnya berjaya gak majlis tu. Dan pada hari yang sama adalah hari jadi suami aku. Hehe... aku da promise ngan suami aku yg aku akan hadiahkan die kasut faveret die (dia da pakai pun wat pegi keje..). Aku bitau lepas kenduri ni baru bole beli hadiah tu. Dan aku anggap majlis ni amat bermakna buat suami aku dan anak aku..sok anak aku da besar nnt bole bgtau tarikh bile die cukur jambul.. hehe.. sonot tul!.. Nasib tak buat birthday party skali utk laki aku... bukannye die minat pun menda2 camni.

So disini ada la serba sedikit gambo cukur jambol die...





4 comments:

  1. sungguh segak bergaya lelaki yg berbaju kaler silver itu.

    ReplyDelete
  2. time ni aku tukang bwk paper bag and bunga telor aku..tgk paper bag hitam tu rasa bingit je ahaha!

    tarikh spatutnya aku kawen dibuat pada cukur jambul harith! :P

    ReplyDelete
  3. cutenya baby..putih gebu.. harap baby sihat sejahtera selalu hendaknya.

    ReplyDelete
  4. opsss..yer ke ereen...alah siannye....x pe...sedekah pd cukur jambul harith..

    wahhhh..comellnyeeeeee anak koooo

    ReplyDelete