Thursday, July 8, 2010

Alaa ciannye...bye2 German

Hai.. kecoh jadiknye bila result pagi tadi.. bila spain akhirnya dapat mengalahkan German.. yeehhhaaa...

Well.. aku bukan la peminat spain.. tp berasa lega jugak la bila dpt mengalahkan German... dan German kena berlawan dgn team Uruguay utk tempat yang ke-3.. buat betul2 Uruguay!! hehehe

So.. buat penyokong Germany (Jamy..ahak) ... jgn sedih2 eh.. even aku tau.. u heart germany... hehehe... mmg la.. nak sedapkan hati yg sodih tak sampai ke Final kan... hehehe... lipat jersi simpan dlm almari yeee....



Aku sukeee... Germany tumpas ke tangan Spain.. yaribaaa! wuhuuu... jgn riak len kali.. be humble k!.. hehehehe

3 comments:

  1. Ha ha ha... sedey tu xbaper la sgt.. keciwa dgn performance Germany kerana hilang punca... jgn d salahkan Paul yg mmg xkan aku baham... hahaha.. xpe... Germany da merasa WC... 3x... bagi la pd yg xpenah2 merasa masuk FINAL even da 6x menyertai WC... kalah menang adat bertanding...ada 1 lagi games utk tmpt ke-3... wahoooo! Hip hip horeiii hulaaa hoop...

    p/s: xde jersi Jerman arr.. cemana... gaji pun baru dpt... nmpk gayanya.. bayooo bil² yg da menjerit²... kui kui kui! Adeh!

    ReplyDelete
  2. jammy jgn sedey k.... ahahahha!
    ESPANA! go espana!!!!!!

    ReplyDelete
  3. salah org la nak poke aku naness... aku da bersorak keriangan ms Germany menang no 3... wahooo.... yg pasti Muller dpt 2 anugerah! wahooo

    ReplyDelete