Monday, July 5, 2010

owhh Argentina... its ok..!

Argentina u still in my heart!

Sabtu lepas aku berada di Melaka... untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku yang berlangsung pada hari sabtu dan ahad.

Kebetulan game jatuh pada hari sabtu.. iaitu perlawanan antara Germany vs Argentina... nasib mlm tu paklong aku bukak projector dgn screen beso plak nk nonton world cup... haha.. semangat tul pak long aku... then.. aku bajet aku ngan adik aku je la penyokong Argentina.. skali yang menonton bola.. ramai lak cousin aku menyokong argentina dr German.. hahaha... well, ada member gak... mlm sblom start game.. semua berpusu2 duk depan projector menonton bola.. termasuk la sedara mara blah maklong aku pun join skaki... bole di katakan riuh gak la masa perlawanan tu berlangsung... siap paklong aku buat lawak nak kaco2 kiteorg plak.. hahaha...tapi yang bestnye... keriuhan tu membuatkan aku semua tgk rasa mcm kat stadium plak.. hahahaha

So... time perlawanan tu bermula sampai la abih... mmg frust gak la.. rasa nak nangis pun ada.. yang buat aku geram plak.. haihh.. time tu masing2 berFacebook bukan main lagi.. hahaha... berbalas komen.. siap mcm nak gado2 dah.. hahahaha... tapi.. aku bg professional.. aku bukan budak2.. aku terima kekalahan tersebut.. hahaha...

Well, itu adat kalah menang dlm setiap permainan bola sepak.. takkan memanjang nak menang je kannnnn..hehehe...saboo riena sabooo !...


Apa pun result mlm tu 4-0 tu kira tamparan hebat gak la argentina terima dari germany... haihh! sob...sob....


The thing is!... Argentina still in my HEART!!!... yeahhh!!

4 comments:

  1. don't cry for GERMANY, ARGENTINA!

    hak hak hak...

    Mak Harith... tenang... tenang...

    Aku rasa... semua org patot MaraDona! Hehehe...
    Dia bersalah dlm hal ni!
    Huhuhu...

    ReplyDelete
  2. FUCK GERMAN, HITLER AND NAZI'S hahah!!

    ReplyDelete
  3. mencurutttttttt...

    xpe.. biarkan spanar jaya dgn curutannya...

    Kami JAWA GERMANY... tetap tenang... ekekekeke

    ReplyDelete
  4. Ereen... ko baca blog ni:-

    http://niknuradila.blogspot.com

    blog post title: Slmt tinggal, syg

    terbaekkk siottt

    ReplyDelete