Wednesday, December 15, 2010

Happy Birthday to My Lovely Son.. Harith Mikhail!





Hadiah dr ayah & mak.. luv u!

Dah berbulan agaknye aku baru nak update blog.. sampai kawan aku duk tanye aku ni awat tak update2 blog aku. Sori la jamy, aku byk focus kat Blog Bisnes aku sampai aku lupe nk update blog personal aku.. nah ni aku update ye... hehehe

Ok, 1stly.. aku nk wish birthday anak aku yg ke - 2 tahun pada 11 dec 2010 sabtu yg lepas. Aku tak celebrate kat rumah aku, aku planning nak sambut besday dia kat PD with my family ngan my hubby's family. So, aku rasa alang2 gi bercuti family gathering better wat besday die kat sana. Lagi easier aku nk masak n setting ala2 kadar je besday dia.


We having fun alot kat sana.. walaupun agak biasa la apartment kiteorg stay, but as long selesa dan tiada kekurangan.. we still bole having fun lagi. hehehe...


Anyway, Happy Birthday Harith Mikhail yg ke 2 tahun!... Diam tak diam, harith dah pun umur 2 tahun. Mak doakan harith sihat sejahtera dan semoga pjg umur k.. Dah besar nanti jgn lupe dgr ckp mak n ayah. Jadilah anak yang soleh dan beriman.. menjadi anak yg bijak pandai k!.. love u harith mikhail!... You light up Our Life... Without you, we've nothing... XOxO...

1 comment:

  1. happy birthday, harith! da 2 thn dah yer...kejappp nya masa berlalu! ;)

    ReplyDelete