Sunday, August 5, 2012

Iftar with Friends (LastMinute Family)







Selama 2 ari aku n family berbuka luar. Seperti biasa la acara iftar with friends and kami bertiga. 

Lebih dari 2 weeks aku melantak beli berbuka kat Param yg bermacam2 citerasa manis, pahit, tawar, masin segala macam. Tak tau la mereka ni meniaga yg macam mana.. nak untung lebih tp tak ikhlas nak niaga.. mau ikutkan hati nk je aku bungkuskan semua makanan tu campak kat muke peniaga tu. Ko nak meniaga ikut main sedap ko je.. ni mesti jenis mmg meniaga hanya time posa je.. bukan yg mmg kaki bisnes makanan jual pada hari biasa kan. Selalu jdk camni la. So, aku dah deal ngan kengkawan aku.. ujeng, man n ereen utk berbuka bersama2 memandangkan laki aku baru pulang dari eropah 2 aug tu..aku decide utk berbuka pada sabtu lepas. Seperti biasa kami akan makan tmpt biasa la.. di Dave's Deli.. last year bajet nk try makan buffet kat shah alam.. entah aku lupa nama restoran tu tp betul2 berhadapan dgn Tupai2 Restoran. Aku bagi rating 2 star je la tmpt tu. Utk tidak membazirkan duit. Kami decide kat Dave's Deli as usual place la. 

Oh kenapa kiteorg tak ajak ramai2? ada sebb kiteorg buat mcm tu. Setiap tahun mmg kiteorg akan berbuka bersama dgn lineup band kiteorg shj. Mcm gathering la. Lagipun senang nk booked place kalu tak ramai.. itu pun dah 8 org.. ramai juga..  maybe la dave's deli tu tmpt makan yg kiteorg rasa sedap gak la dr yg last year kiteorg makan dulu... dah la ramai org, makanan plak adei.. tuhan je la yg tahu.

No comments:

Post a Comment