Monday, October 8, 2007

::Happy Birthday Jamy::

Haa.. hari ini dengan julung kalinya.. tak pernah2 aku tiba2 teringat besday si minah ni.. iaitu team mate aku.. nama nye ialah JAMY... haha.. Akhirnya aku berjaya menghantar sms pada Jamy lepas sahur.. sbb sedang aku duduk rilek kekenyangan.. aku terfikir, "eh harini 8/10/07.. aku mcm ingat je date ni.. tapi ada event apa eh?" aku tertanya dalam hati... "atau harini besday seseorang yang aku duk remind dari last friday aritu?..maybe..tapi sapa?" aku berbisik...

TAP!... "haaaaaaa... besday jamy rupanya.. haha.. aku da ingat!".. dengan sepantas kilat aku mengambil hp aku. (New Message + Taip + Wish Birthday = Send) haha...

Aku menunggu dia reply tetapi aku tau.. sudah tentu die sedang bermimpi di kamar tidor nye..

"Hai jamy, tau la besday ko.. punya syok tido sampai tak reply msg aku ka?"


Dan aku teringat.. owh patut la.. sudah pukul 5.19am.. mmg sah2 la die sudah ...zZZzzzz...
Hehehe. So.. aku pun send die sms begini "Yo Bomba!, Happy Birthday!, May god bless u & Happy Always! Its ur day! Yehaa...! So umur makin meningkat, jadi lekas2 la cari pakwe ye!..hahah ADIOS!" Well, mesti dia duk ke ketawa sorang2 tgk sms aku dengan ati yang ceria kot.. hehe.. tapi apa2 pun..

Selamat Hari Jadi weh jamy!... Semoga apa jua planning anda.. or cita2 anda akan tertunai!.. yeah!...

2 comments:

  1. Riena!!!!!!!!!! THANK YOU!!! Wah wah wah... siap buat post khas untuk aku... hehehe... macey... aku dpt sms ko tu... lps semb subuh kot... hehehe... thanx a lot... mana lu soglap wa punya gmbr tu... wahahaha... insya allah, smoga apa yg dcita menjadi nyata... MACEY riena!!!




    p/s: terharuuuu i... kes kes kes

    ReplyDelete
  2. Hehe.. haih! kata artis glamer.. bukannye susah pun nk dpt gambo ko pun jamy oit.. hehe

    Aku amik kat blog friendster ko .. terer tak aku.. weh itu post yang menarik siut.. hehehe.. siap background pantai lagi.. hehe

    ReplyDelete