Sunday, June 12, 2011

Keje tmpt baru. Alhamdulillah...

1 Jun, bermulanya kerjaya aku sebagai Customer Service Exec. Serius aku tak penah ada pengalaman wat keje2 camni. Lagi2 suh tgk invoice la PO la... D.O.. mak aii poning palo...

So, dah 2 minggu aku bekerja company ni, walaupun agak memeningkan kepala aku.. but its kinda ok la aku dah try get use to it suasana tmpt keje ,. cara bekerja and so far the best is... everytime 6 o'clock.. aku balik terus.. hahaa.. no need to OT or working with extra hours... yeay! 

Staff bole dikatakan 98% chinese dlm company tu.. tinggal aku dan sorang staff melayu je keje kat situ.. dan tak lama lagi budak ni pun akan benti.. so tinggal la aku sorang melayu keje situ.

Ok.. aku pun takmo byk sgt cite pasal company aku.. aku nk tgk dlm sebulan dua ni.. nk try tgk mcm mana pe'el masing2 .. sbb aku baru 2 minggu keje situ.. so takde la lagi nampak benda2 negatif... apa2 pun.. keje nye mmg memenatkan juga.. wohooo... its ok.. nama pun keje... hehehe...

2 comments: