Sunday, June 12, 2011

Yeeehaaa... FINALLY!

Pic Kredit to Yunie....
Ok... 1stly. Aku terlalu excited k! hahaha.. dunno nk start cite aku ni camne. Terkedu pun ada nk cite ni. hehehe... ok.. Cite nye begini...

Sedang org duk heboh2 pasal Liverpool akan dtg ke M'sia. Aku lah org pertama terlalu happy.. ini lah saat2 aku nnt kan dr tahun 1994 sampai la ni... aku dah kawin baru dorang nk tuwun m'sia.. huhu. 

So, aku suh kawan aku belikan tiket memandangkan die nk pegi beli tix.. aku suh die belikan utk aku.. tiket yg berharga RM58 (itu shj yg aku termampu,, tak dpek la rm388 tu.. mahal weh!). Kawan aku pun dah setuju utk belikan tix utk aku n ereen,.. so kami plan nk gi bersama2. haha excited kiteorg ni... 

Ari jumaat lepas... kawan aku call aku.. dgn suara yg agak cemas mengatakan tix byk dah sold out.. huhuhu.. aku dah cuak gile.. adoi jgn la tix abih.. kawan aku puas runner sini sana.. siap call tmpt2 jual tix semua kata sold out... kawan aku pun dah suara agak hampa gak la.. sampai ckp sanggup nk beli kat penang.. ahahaha.. (kata big fan ok! sanggup gi mana2) ehehe... 

Aku pun turut membantu dia search internet no contact2 kedai kalu2 kot ada kedai2 masih bole di beli.. tp ternyata hampa.. masih jawapan yg sama.. kebetulan si Yunie dpt contact kawan die di ampang point yg kata tmpt dia ada jual tix liverpool.. so.. aku dgn berharap moga2 ada la tix tu.. kalu tak kami semua akan meraung depan pintu masuk stadium tu nnt.. hahahah...

Lepas aku balik keje, sampai umah mak aku.. kebetulan adik aku ada kat umah. Elok kiteorg borak2,.. kawan aku si yunie call adik aku.. hahaha.. dgn berita excited melampau2 .. maunye excited!... dah la dpt beli tix rm58... includingggg... pass training session ok!!! aku dgr news tu... adoiyai.. tak dpt ku gambarkan prasaan aku yg melampau ni... EXCITED!! k!... yes.. finally! apa yg aku harapkan.. akhirnya dpt juga.. huhuhu... termakbul jua impian aku!... hehehe

Ok... aku cite ni bukan riak ke apa.. tp nk share kegembiraan aku ni melampau2.. hahaha... dah la dpt pass tgk dorang training.. then dpt plak tix yg kiteorg nk beli tu.. mmg berSYUKUR sgt2 la... so, Kuyt, Suarez, Maxi, dan semua player2 Liverpool nntkan kami utk menengok anda beraksi ye.. hehehe... yesss!!!

YNWA!!

No comments:

Post a Comment