Thursday, September 8, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Tahun ni aku turn aku braya di kg Nenek aku. Tahun lepas aku braya di Kluang ikut turn la jawabnye. So, alhamdulillah... raya aritu sgt happening, walaupun ada yg tak balik raya 1st raya aritu.. tp suasana tu ttp ada tak penah luput. Aku dan family sambut sederhana.. hehe.. So tahun ni kami dah plan nk pakai baju sedondon berwarna itam utk kami 3 branak. Teka kaler apa? haha Hitam ler.. tahun ni Hitam, tahun depan tak tau la kaler apa plak. 

Tapi tak sangka plak, rupanya habis satu keluarga mak abah aku warna itam jugak. Dah jadi keluarga Haron serba itam.. hahaha.. kebetulan.. tak di sengajakan.. hehehe...

Agak2 korang la.. brapa la anak aku dpt duit raya... mengikut kiraan dan congak yg di kira oleh kami.. hampir mencecah rm400+... dalam 3 hari beraya. gile la... aku dulu pun tak penah nk cecah sampai ke rm400.. huhu.. takpe la.. tu dah rezeki anak aku. nak wat camne. hehe... 

Ok.. aku takmo la nk cite panjang. Sempena bulan Syawal masih ada... walaupun dah ari ke 10 dah kite sambut raya. Aku dan juga family ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, ampun dan maaf jika kami terkasar bahasa, or maafkan aku jika aku ada terkasar bahasa sepanjang aku  menaip di blog ini. Jika ada terasa hati.. skali lagi aku mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.  

Sini ada beberapa photo ingin di kongsi bersama. Enjoy!











 

1 comment: