Monday, April 27, 2009

Dedicated To My Lovely Sis...

Reen,

Aku tau ko byk tertekan dan stress semenjak akhir2 ni. Walau apa pun decission ko dan juga kehendak ko... kami tak paksa untuk memaksa diri ko. Kami cuba yang terbaik untuk ko.

Jangan lupa, setiap perkara yang berlaku, ada hikmahnya utk ko dan dia. Jadi..aku doakan ko jgn cepat melatah dalam kehidupan ko. Banyak2 bersabar dan juga banyak berdoa pada Tuhan yang ko mahu di beri petunjuk.

Kami sekeluarga tak menghalang dan juga hormati keputusan ko, ok!...

Be Strong, Lepas ni... seblom membuat keputusan.. pikir panjang ok... kami ada di sini dont worried!...

7 comments:

  1. yup betul..Allah bagi kita mcm² dugaan..cume trpulang pada kite mcm mane nk terime dugaan dan nak face bende tu.
    hope evrythings ok..

    p/s:rindu harith!meh jalan² kt rumah aku.hehehe

    ReplyDelete
  2. ereen putus tunang dgn pali ?

    ReplyDelete
  3. ya allah..what happened riena?!!!!

    ReplyDelete
  4. to yunie,
    yup hopefully allah bg die guide supaya die diberi petunjuk jalan yang benar. Lagipun die yang pilih jalan hidup die. Dan die tau mana satu yg baik dan buruk...amin

    to anonymous,
    tak tau la kena tanya tuan badan die sendiri...

    to e'ein,
    I think u know already what happen to her.. and better i should not answer it here.. rite..

    to kenet,
    aku pun sbg kakak die pun bg doa n full support kat die. Coz, aku da tgk die stress gile..so, as a sister...give her space..

    To ammosham,
    hi ammosham

    ReplyDelete
  5. everything happens for a reason

    ReplyDelete
  6. ermmmmmmmmmmmm....erkkkkkkk.....biar betik???whut happened??

    ReplyDelete