Saturday, December 12, 2009

BIG THANKS!

Harith muke tgh bad mood.. nak titon.. hehe

Harith dan neneknya..

Yeay... dapat hadiah dr mak...

Harith tgh enjoy dgn mainan baru dia.

Semalam, akhirnya planning aku nak buat party birthday anak aku.. alhamdulillah! berjaya juga walaupun agak kelam kabut saat2 akhir utk menyiapkan makanan2 utk tetamu,..tapi, alhamdulillah.. selesai juga. 2 hari aku cuti keje nak menyiapkan persiapan birthday..dari decorate belon2 yg cam haram.. baru je tiup... bole plak mlm tu die meletop byk plak tu penat aku ikat belon tu, last2 tinggal ciput belon tu.

Tapi, walaupun tgh hangin ngan belon2 tu.. tetapi majlis tu berjaya jugak akhirnya. Hehe... ramai jugak rakan yang hadir... meriah juga keadaan time tu.. harith dr excited berjalan lama2 die dah mengamuk nak tido.. tp tak tido2 jugak.. mungkin die tgk keadaan org ramai datang sibuk nak dukung dia.. mata sampai naik kuyu dah nak tido. Sampai la majlis tu dah nak abih... ada 2 org rakan aku lambat sampai.. hanya sempat menjamu makanan lagi tapi rugi tidak menyaksikan upacara menyanyikan lagu Happy Birthday!..hurmm, takpe la along n wanie.. lain kali next year kalu ada lagi sempat buat majlis hari jadi utk 2 tahun.. make sure la dtg pada time upacara tu eh.. hehe...

So, aku nk ucapkan ribuan terima kasih buat family aku yg bertungkus lumus utk membuat party hari jadi anak aku... especially mak & adik aku yg sanggup bersengkang mata nk menyiapkan majlis hr jadi cucunya...dan tak lupa juga buat kengkawan & sepupu aku yg hadir pada haritu... thanks to Fahmi selaku fotografi aku, Nadia, Yunie, Zazy & Raihan, Aus, Man & Lina (Hafiy), Ujeng & Ima (Sofea), Fahmi & Eiren, Along & Wanie, Sepupu aku yg hadir aritu, mak mertua & akak ipar aku, anak2 buah (mira & pinaz) laki aku yang turut memberi bantuan, makcik aku yg turut melangsungkan majlis hari jadi anaknye yg sama birthday date ngan harith.. acik thanks sediakan pulut kuning ngan puteri mandi!... THANKS ALOT! really appreciated!

1 comment:

  1. sorry tak dpt dtg riena dan harith ku comei! kursus memanggil... sangat penat! :((

    ReplyDelete