Thursday, December 31, 2009

Takziah Buat Khairul Fahmi

Actually aku baru dpt news sms dr laki aku yg kawan baiknye mak die telah pun ke rahmatullah ptg td. Aku tidak la terkejut sbb sblom ni Khairul Fahmi @k.a Fahmi telah pun memberitahu yg ibunya sakit dan tidak dpt di rawat lagi kerana keadaannye sudah kritikal. Ada jugak aku cube memberi kata2 semangat padanye kerana dia seolah2 hampir lost gak la bile pikirkan adik2nya yang masih belajar.

Tapi apapun fahmi, ko sbg abg harusla berikan kata smgt pada adik2 ko. Maybe lepas ni dorang perlukan sokongan dari seorang abang.. Just bawak2 bersabar n byk2kan berdoa. Mesti dorang akan faham... dont worry ok!..

Aku n Pejal mengucapkan takziah di atas pemergian ibu mu yg tercinta. Walaupun aku tak berapa kenal ibu ko.. tp aku n pejal ttp doakan agar rohnye di cucuri rahmat... Al-Fatihah!... Amin

No comments:

Post a Comment