Wednesday, January 20, 2010

Come on Riena.. u can do it..

Aku tgh berusaha membuat sesuatu... mmg org thought this is will be funny.. but i think.. this is not joking.. but this is real!...

Maybe dalam malaysia ni... bole buat purata sama ada org mempercayainye or tidak mempercayainye...

Kenapa aku ckp camni... sbb aku dah lama try usha selok belok business dlm internet.. but mostly aku tak berminat langsung..kdg2 mcm nak try.. tp mesti dlm hati kata.."bole percaya ke?.. nnt kena tipu camne" so.. bile aku ignore benda tu... until now.. tak tau la.. maybe tuhan cube buka pintu hati aku utk mencuba sesuatu yg benda ni wujud bukan tipu.. tp benar... cume kena ada usaha dan sabar dlm business ni.

Hopefully, aku dpt tarik org2 yg cube ingin carik duit.. commited ngan business mcm ni.. if dpt insyallah... aku nak perluaskan lagi minda org ramai yang business aku join ni.. bole dpt income lebih dr yang korang tak dpt jangka... permulaan yang skit.. tp kalu aku usaha betul2.. carik betul... sabar.. mana tau rezeki aku makin bertambah.. who know rite?

Apa yang penting skang... aku dah bg modal aku pada business cume aku nk kena promote org yang benda ni kite bole dpt income lebih.. and some more.. menda ni juga bole beri kesihatan pada diri sendiri... hurmm.. quiet interesting...


"Tuhan, kau berikanlah peluang dan petunjuk pada aku supaya di limpahi rezeki seperti mana aku cuba usahakan dari hari ini. Berikanlah jalan yang luas agar aku dapat berjalan dengan lancar untuk mencari rezeki.. Amin..ya rabilalamin..."

1 comment: