Wednesday, January 20, 2010

Futsal kembali

Semalam aku baru start main futsal bile dah berminggu dok tangguh2 main futsal...

Baru semalam kembali semula bermain.. mak oiii kramm kaki woit.. dah lama tak main.. nafas makin tercungap byk kolestrol dlm badan. Plan nk kuruskan badan ni..mcm makin membina badan ni.... hehehe pening aku. Camne nk bg bersukan setiap minggu kalu bole 2 hari seminggu... tp apakan daya aku.. perkerjaan aku ni buatkan aku susah nk main futsal. Itupun smlm je aku dpt main coz aku off duty. Arini keje mcm biasa.. haihh! keje macam anjing pun ada.. ntah bile nk wat bisnes sendiri pun tak tau la.. kena ada permulaan sendiri..dr bawah then baru bole maju...

Rindu seh nk main futsal cam dulu2.. setiap minggu sampai 2 hari main... tiap2 malam.. siap buat team beb.. masuk tournament2 walaupun tak menang.. tp byk bg experience kat kiteorg dulu... tp bile nk wat team balik??? haih riena! lupakan angan2 kosong mu! dorang semua pun ntah kemana.. cume certain people je yg masih bermain seperti biasa... huhuhu.. i miss my team... =(

1 comment:

  1. oh well...i guess things really do happen for a reason...syukur aje masih ade kawan2 disekeliling yang supportive :)

    ReplyDelete