Wednesday, January 13, 2010

Sakit gigi laaaa sengal tul!

Dah beberapa hari ni aku duk menahan sakit gigi... nk makan pun tak selera apa ntah lagi kunyah makanan.. adoii.. sakit tul...

Skang aku tgh pikir nak cabut ke tampal? Hurrmm.. aku rasa cabut la senang.. lagi pun gigi bongsu ni bukan la di perlukan sgt.. dah la gigi bongsu berlubang plak ni... so.. better cabut..


Adoiii.... ni tgh taip blog pun duk menahan sakit .. rasa sampai ke telinga rasa sakit tu... adoiyai!


Sesapa tau range harge Cabut Gigi kat klinik brapa?.. aku nk gi klinik bile aku dpt gaji esok....

arrgghhh!!!

2 comments:

  1. budget rm300 ke bwh kalo wat kat klinik.nk murah hospital skit i rse.nnti resit soh letak nme i.bole claim blk.eheheh

    ReplyDelete
  2. mak aii mahainye... mcm nk byr operation bil je... hehehe

    ReplyDelete