Sunday, January 17, 2010

Reunion time!

Form 5Dahlia... Sekolah Menengah Projek, Seksyen 11 1997...

Ini la gara2 Facebook.. skali nahhh! amik ko jejak kasihan terjadi!.. haha.. Ni la mananye bile org lama tak jumpe dah ketemu kembali.. rasa tak cukup jari ni nak taip duk comment dlm facebook..hahaha..

Aku dapat ketemu semula rakan2 classmate aku sek.men.projek (skang di kenali sek.men.keb.sek 11, shah alam)... gile tahap lama tak jumpe.. aku terkejut beruk rupanye kawan2 aku semua ramai main facebook.. bile aku add dorang.. belek la satu persatu profile dorang aduiii semua da kawin dah ada anak satu, bukan satu pun ada.. yg anak da 4 pun ada.. fuhh.. gile aktif dorang... hehehe. Elok plak kawan aku pegi letak pic class kiteorg masa form 5.. mmg masa tu la kiteorg duk comment gambar tu mcm2 bile di imbau kenangan pahit manis kiteorg dulu. Haihh! nakal juga time kami dulu.. mcm2 hal sampai kena bwk jumpe cikgu displin.. kena rotan ngan guru besar.. kantoi ngan cikgu ponteng class.. hehehe.. mcm2 hal.

Then akibat terlalu ramai sgt duk comment.. akhirnya kiteorg buat keputusan utk reunion. Duk pakat bincang ramai2.. akhirnya kiteorg dpt kata putus utk reunion di shah alam tmpt lama kiteorg bersekolah dulu. Kami berjumpa di Darul Ehsan Seksyen 11.. time : 8.30pm

Aku pegi sorang je.. laki n anak aku tak follow.. laki aku ckp die segan tak kenal kawan2 aku.. takut gak aku nnt die sangap sorang2.. hehe.. so, aku buat keputusan pegi sorang.. then aku sms kengkawan aku semua dtg solo, tak bawak family dorang. Aku drive until aku sampai area sek. 11 aku lalu depan sekolah lama aku.. gile dah baru da skolah aku.. makin cantik tak mcm dulu.. then tibe2 aku teringat waktu aku pegi sekolah naik bukit tuwun bukit kat situ.. siap pikul buku2 sekolah.. haihh sakit pinggang woi... hehe..

Dah sampai situ.. aku nampak kawan aku ctno da sampai sama ngan aku. Kiteorg duk table sambil menantikan dorang yg tak sampai2 lagi. Sedang asyik aku berborak ngan ctno...baru la sorang kesorang sampai.. Pejal, john, wawa, memek, Fadly & Wife. Masing2 da mulakan cite tanye masing2 psl keje..family.. dah mcm sesi temu bual dah... hihihi...

Bila masing2 makan borak2 sampai ketawa terbahak2 bile kiteorg imbau kenangan masa dlm class.. haha... sampai skang aku masing tersenyum sorang bile teringat kisah kiteorg.. hehehe...

Walaupun mlm tu tak ramai yg dtg di sebabkan hal2 tertentu.. hopefully, kiteorg dpt reunion semula dan buat aktiviti2 yg bole mengeratkan kami semula. =)


No comments:

Post a Comment