Sunday, June 27, 2010

Agenda bulan2 yang lepas....

May -
++ aku akhirnya berjaya juga berhenti dr tempat kerja aku di Hp Photosmart.. dan akhirnya segala keperitan & penat lelah aku juga akan tamat selamanya... apa taknye kerja yang tak tentu masa dan hari minggu aku terpaksa bekerja even org lain sedang bersuka ria bersama family menghabiskan masa bersama di hujung minggu.. korang tak rasa best ke?... hehehe...
++ Aku dapat tawaran bekerja part time di AFC (Asian Football Confederation) selama 3 bulan. Walaupun part time tp aku sungguh rasa selesa gilerrrrr bekerja kat situ... dan yang best aku dapat satu opissshhh bersama Jamy.. anyway wanna BIG thanks kat jamy kerana bg aku peluang untuk mengisi jawatan as a Data Entry partimer kat AFC.. syokk ooo... tul tak jamy?? Dengan bekerja hanya ikut opis hour.. dan sabtu ahad aku tak perlu bekerja.. yeahhh!!!
++ Anak aku sudah pun menjangkau setahun 6 bulan.. paling aktif berlari.. dah pandai panjat.. dan sibuk petah berkata2 even satu words pun aku tak paham.. but he tried to say bas (Baahhh) Cicak (chiichhhaaakk) Abc..(die pandai sambung D!!!). Segala apa perbuatan aku n husband aku buat.. mesti dia akan ikut.. dan yang menggelikan hati aku.. dia pandai ketawakan aku setiap kali aku termelatah.. K! Kids are getting smarter... haihh...
++ Aku berjaya merialisasikan impian aku utk menggunakan Iphone 3Gs... k! actually aku dah tak tahan menanggung utk mendapatkan Iphone tu. Dan.. atas budi baik husband aku... Husband aku bg aku present Iphone sempena anniversary kiteorg yang ke 2yrs... Auuuww.. thank youuuu soooo much Bie!... love u forever and ever.... hehe.. tak terucap kata2 aku untuk say thanks so many times to him... i love u syg!...
June -
++ Husband aku belikan mini drum set utk anak aku.. hahaha so cute... anak aku pertama kali nampak drum tu.. mmg excited sgt2 dah tak hirau tv lagi dah.. terus capai drumstick and dum..dum.. tak!.. hahaha.. so cute laaa adoiii.. mmg dr situ aku dah nampak talent die dari situ... hurmm he more to drum than piano... and love to play guitar than play piano also.. haiii.. dah pandai ikut jejak ayah ke harith!??? hehee...
++ Happy Birthday to my lovely husband... yang ke 29... hehehe.. sorry i tak dapat belikan present memandangkan i baru dpt keje so gaji belom dpt.. but i promised u i will buy u a present when i get my salary coming soon.. no worriesss ok!!.. i will buy it for u... hehehe...
++ Congrats to me!!,... aku dpt tmpt keje baru as a Dtp Artist (Full Time) at near then my home place.. very2 near k!... 5 or 10 mins can reach there... so... harap aku kekal la bekerja tmpt baru aku nnt.. tak larat nk tukar2 keje.. very tired!... so.. looks like very near then my place.. bole la aku berulang alik ke rumah aku utk rest n tido.. hahaha... and sadly.. i cant stay longer work at AFC anymore.. and jamy will be alone without me.. hehehe.. jamy, lepas ni ko takleh bergelak ketawa bersama aku la kt opis.. kalu tak suara kite gak yg paling kuat gelak kat bilik tu... hehehe... i will miss AFC... thanks for to all their staff who are very2 nice to me... uhukk sedey plak.. so this month is my last working here... bubye AFC... sob..sob...
++ Sibuk mencarik pakaian yg sesuai utk wedding cousin aku yg paling close utk wedding dia.. adoi nk kena kaler sedondon la plak..hehe.. coz finally u're getting married!! haha.. tempias menjadi pengapit aku dulu tak sia2... mmg melekat la jodoh ko ngan bf ko sampai ke jinjang pelamin... hope majlis ini berjalan dengan lancar dan tiada ada apa2 halangan ... amin!...
Fuh.. aku rasa buat masa ni..la agenda aku yg lama untill the latest...i will update the latest comingg sooon.... ;)

2 comments:

  1. ho ho ho... bukan main lg ko yer.. hapdates sungguh

    ReplyDelete
  2. alaaa ckp aku.. ko pun sama.. uweeekkk! hehe

    ReplyDelete