Wednesday, June 30, 2010

ahhh meluatnye aku!... ada aku kesah ke?

Aku rasa meluat betul bila pagi tadi aku baca metro online mengenai.. artis malaysia kita ni yg si Fasha sandha konon nye nak buat confession yang dia dah berpunya?? ahhh!! pleasee la k!
Meluat betul aku baca statement yang die ceritakan yang terharu la sangat si mamat ni dtg kat set penggambaran die berlakon tu dengan menaiki sebuat helikopter konon dah 2 bulan tak jumpa.. aduhhh kecoh la beb.. baru naik helipcopter pun terharu.. ye la sangat terharu.. haihhh aku rasa nak muntah baca statement die tu... konon romantik la tu.. poyo la weh.. korang berdua tu.. sama je.. 2x5... takde yg hebat pun bagi aku..
So cik fasha dan si duda rizal ..jejai la konon.. tuhan tu kan.. maha adil.. tunggu je la pembalaasan dr yg maha esa... korang konon bahagia la skang eh.. ha'ah ye laaa aku nak tgk sampai bile korang punye nightmare story mory korang tu akan bertahan... well like i care!!! hahahaha..
I got two words for u both! Yuck Fou!! hahaha (F**K Y**) wooot wooottt!!!.. hehehe
p/s : buat peminat fasha spende basah... jgn mare ye... aku mmg anti gile ngan minah ni.. so i have to right to speak out! yeahh!!

4 comments:

  1. ntahnya.. kecowwww arrr.. buekkkk... simbah ngan kuah campur nasi kukus kang... kekeke ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha... tau takpe... jgn kuah nasi kukus weh.. kuah tu sedap.. baik simbah ngan sambal belacan nasi kukus tu..pedas lagi berapi.. hamikkk... like i care ok! hahaha

    ReplyDelete
  3. ada mak kesah? cak cak cak cak!!

    ReplyDelete
  4. eiiuuewww perempuan tu aku pon meluat ..betul betul tak ske tak ske ..

    ReplyDelete