Friday, May 27, 2011

Futsal... sakit badan aku la!

Malam khamis tu, aku bermain futsal bersama2 rakan adik aku termasuk la lyn. Mula2 aku dgr adik aku ckp.. ada 10 org main termasuk la pasangan mereka. Alih2 bila sampai di pitch.. hamik... ada 7 kerat je bole main.. so.. camne nk main.. 4-3 la... so nak score plak.. gune tiang.. mampus!!...

Imah plak yang best.. dah sampai kat Extreme Park, boleh plak jumpe kiteorg... bgtau die kena balik, sbb mak dia call ada hal urgent.. adik dia wat hal. Maki2 hamun imah dpn kiteorg sbb tension, dah ngam2 sampai extreme park terus tak dpt main.. gara2 hal emergency yg tak dpt di elakkan.. Itu yg menyebabkan kami hanya mampu bermain 7 org. Laki vs Perempuan. mampusss pancitttt... serius aku exhausted gile babeng.. dah la gelak je memanjang masa tgh main.. Haaaa.. tu yg buat rasa penat main campur gelak tu jadik PENGSAN!...

Lepas abis main futsal, akibat skit org, dgn pitch yg berharga RM100 sejam. Kami terpaksa membayar RM32.50 rasanye tak ingat.. utk dua kepala..DAMMNN!!! dah la dlm wallet aku ada RM50 je.. laki aku plak gaji esoknya. Mampus duit ngam2 je.. arrghhh!! Aku pun dah la bengang sbb gara2 skit org.. kiteorg semua kena byr melampau. Aku bising la kat adik aku "reen, nxt time ko arrange futsal, ajak je ramai2.. biar la dlm 20org.. at least kalu ada 5 org emergency tak dpt main.. still got 15people bole main. Ni kalu la 7 kerat je main.. baik main padang sendiri je takyah booking futsal court" hahaha.. last2 adik aku ckp.. "ha'a la.. lepas ni ajak je la semua org tak kira la org tu kapel ke tak. ajak la jamy ngan kengkawan dia ke.. ada kawan skit.." (aikk jamy, nama ko pun die da petik ni.. hahahaha)

P/S : Ternyata, aku blom fit utk berlari dgn sungguh2 camne nk join team ni.. tak fit lagi ni.. mampus!!! huahuahuahuahua......

1 comment:

  1. hua hua hua...

    patotl lah aku tersedak sakan mlm tu... aiyayayaya...

    tu la.. klu mu join kitorg byr bwh RM10 je taw... kekekeke

    ReplyDelete