Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Emak...


Usah di tanya kenapa aku letak gambar ini.
Kompom korang pun tau kenapa..
So sempena hari ibu di bulan May ini..

"Mak, Ina nak ucapkan 
Selamat Hari Ibu utk Pn Azizah & Pn Sharifah
Mak, tanpa Mak.. Ina takkan dpt berdikari 
sampai ke hari ini...Setiap usaha mak 
utk membesarkan kami dgn bersengkang mata 
menyuapkan kami makan minum kami
tak kira susah mcm mana pun
Tidak terbalas Ina utk membalas budi Mak.
Apa yg dapat Ina katakan, Terima Kasih byk2
kerana memberi tunjuk ajar, nasihat, panduan
menjadi seorang Ibu yang soleh dan mithali.
Setiap kata2 & nasihat akan Ina pegang buat
pegangan hidup sampai akhir nyawa Ina.. "

Dulu aku ada satu mak, skang ni bila dah kawin
Aku ada 2 org mak. Memang besh. hehe

Pada teman2 aku yang sudah pun bergelar ibu ataupun
becoming mommy...
Aku ucapkan Happy Mother's Day to all of u!
You're the greatest Mom of all .. 
be a hot mommah y'all! 
hehe.. ;-)

Tidak lupa juga kawan2 ku yg 
ibunya yg sudah ke Rahmahtullah..
Aku sedekahkan al-fatihah buat ibu2 mereka
Mereka bersama di sisi Tuhan kerana
Allah lebih menyayangi beliau.. Mereka adalah
ibu2 yang terbaik! Amin...

No comments:

Post a Comment