Tuesday, May 3, 2011

Puduraya back on track!

Wah, aku mmg ketinggalan.. hahaha.. actually aku dpt tau pun bila kawan aku post wall about Puduraya sudah kembali beroperasi. So, aku saje nk postkan gambar2 keadaan Puduraya yang serba la canggihnya. Kira nampak la cantik dan ala2 moden skit kan.

Bila aku belek2 gambar keadaan Puduraya yang dulu, membuatkan aku teringat satu kejadian yang takkan pernah aku lupakan. Dan kejadian ini telah mengajar aku supaya jgn menjadi terlalu cuai or leka bila nak tuwun dari bas. Aku rasa, kalau la time tu husband aku takde.. aku rasa aku takkan dapat balik kamera Lumix aku tu. Dalam tu dah la ada gamba2 kawin kawan aku dekat Penang, bole plak tertinggal dalam bas. Time tu pulak dah pukul 5am ok. Dengan keadaan time tu sunyi sepi. Haih.. nasib hero aku ada. Aku rasa dia pun runsing bila tgk aku jadik tak keruan bila kamera aku tak dpt2 pulang time tu. Byk gile kenangan time tu. Aku rasa aku dah penah cite kat dalam blog aku sblom2 ni pasal kamera aku tinggal dalam bas. Dah mcm novel aku story dalam tu. Kalu korang rajin, carik la cite tu dalam tahun 2007 or 2008... hehehe

Harap2.. Puduraya yang terkini ni, biarla kekal sampai bila2 pun. Maksud aku, dari segi kebersihan, keselamatan, keselesaan pengguna, segalanye la... biar la di teruskan sampai ke generasi akan datang. Lepas ni Mak n Bapak mertua aku mesti suke tgk Puduraya yg terbaru.. mesti dorang selesa tgk keadaan kat situ kan.. hehehe...

Ni antara gambar2 yg dpt aku upload. Anyway kredit to somebody yg snap ini picture. ;-)










Lepas ni takyah la pening2 lagi bau asap bas. Kalau tak dulu, aku nak tuwun dr platform tu.. naik pening aku duk hidu bau asap bas. Kadang rasa bau tu sampai naik ke atas pun ada. 

P/s : Bila lagi la agaknye aku nak naik bas balik Kluang lagi kan... hehehe... sejak ada kete dah tak hirau bas dah.

1 comment:

  1. wowo.. gilak siak !!.. TBS aku pernah la masuk PUDU blom agi.. !! maju dah beb!!

    ReplyDelete