Tuesday, April 22, 2008

6 weeks... dah sebulan da pun

Wah, kejap je masa berlalu. Aku arini menggodek la website mana2 utk membuat due date calculator. Dimana pengiraan aku di buat melalui tarikh last aku period sampai la skang. Aku di jangka akan bersalin pada hujung tahun ni iaitu December 16, itu pengiraan yg dorang buat la.. tp tak semestinya tarikh itu akan tepat, Dorang cakap maybe akhir bulan November or Akhir bulan December..Feuhh!, tak sabar plak nk tgk dia membesar. hehe... and u know guys, what i've found.. its kinda interesting u know...


Your Due Date
Your estimated due date is Tuesday, December 16, 2008.
You are 42 days, or 6 weeks and 0 days along.
There are 238 days, or 34 weeks and 0 days left in your pregnancy.


pregnancy calendar

3 comments:

  1. sabar Riena, masanya kan tiba. Saya doakan segalanya selamat...

    ReplyDelete
  2. aminnn.. tu la mmg tgh sabo ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. yuhuu..behhnyee...sabo riena..chaiyok..!!

    ReplyDelete