Friday, April 25, 2008

Bengang & PiSS OFF giler!!

Aku tak tau arini aku rasa mcm nak maki je DIA, tp apakan daya aku. Aku tak berpeluang utk bertemu dengan DIA.

Aku piss off ngan DIA yang sblom ni aku da anggap dia kawan aku, yang bole aku percaya ngan kata2nya. Tapi what happen haaa?? "asal ko tak rasa apa yang aku rasa sekarang". Or just ko buat ignore, tutup mata, pekakan telinga, kuncikan mulut?"

Apa perasaan korang, menda yang kite harapkan perkara sepatutnya sudah menjadi tanggungjawab DIA utk menyelesaikan sesuatu perkara, tapi DIA tak menjalankan tugasnya untuk selesaikannye. DIA hanya mampu menyiapkan separuh jalan. Aku cuba tenangkan diri aku utk bercakap baik dengannya supaya mengurangkan bebannya andai aku beri bebanan teruk pada DIA?.... Tapi, DIA tak berkata apa2 pun.. hanya membisu seribu bahasa.. aku dah cuba beri pertolongan if rasa menda tu terlalu beban sgt buatnya. Malah dia masih membisu, dan try to convince me yang DIA bole la sgt settle menda tu.

Promise is a Promise, tapi bendanya langsung tak nampak!! apa kehal ni!!.. weh, aku respect ko as my friend beb! aku takmo bile perkara da jadi mcm ni, hilang respect aku kat ko beb!!... U've got problem with me?? then tell me? jgn ko diam dan ko bg seribu alasan utk ko lari dari seharusnya itu menjadi satu tanggungjawab ko sebagai seorang Professional! Be PRO la bro!!.. aku respect ko as MY FREN!.. but.. bile keadaan jd camni...*****.. aku pissed off giler!! serius.. aku tak tau nk ckp camne.. Aku da pregnant beb!! aku nak nunggu menda tu da berzaman tau tak! sampai aku nk beranak sok pun tak siap lagik agaknye benda tu... DAMN!.. aku bengang gile!...

What u guys think, if somebody give u some task work and byr separuh kat korang utk menyiapkan kerja dr mula hingga akhir. Tapi disebabkan ada kerja2 lain yg terlalu byk utk disiapkan.. korang biarkan work yang org dah byr separuh kat ko. Then week by week.. org tu call korang apa status work tu, but korang bg alasan yang org tu takleh terima and korang dah yakinkan kat org work tu da siap tinggal nk jumpe.. but the end.. TAKDE?? until now, korang tak dpt gak siapkan menda tu.. until org tu da bising2 kat sms, tanye mcm2 then ko diam seribu bahasa... what would u do????!!! org tu letak kepercayaan 100% kat korang. Tapi korang buat org tu tak percaya kat korang... APA KORANG NK BUAT???? JUST BIAR CAMTU or KORANG CUBE GAK UTK SIAPKAN SECEPAT MUNGKIN DAN MEET THEM sbb org tu da pay half 50% kat korang...

Sori la buat DIA kalu aku tulis dlm blog.. tp serius aku ckp, org kiri kanan aku ni da bising beb nk mintak tgk benda yang dorang nk tgk sgt2 especially family aku n family laki aku... Aku dan laki aku tak tau nk bg reason apa lagi da kat org tua kiteorg.. so pleaseeeee laaa... paham2 sendiri dan LU BOLE PK LA SENDIRI BEB!!!.. kite da besar da matang!! ada pendirian masing.. jgn buat endah dan tak endah je... dr elok ko senang dpt rezeki... bile ko wat org camni.. susah beb ko nk dpt rezeki cam ni.

Aku mintaf maaf apa yang aku tulis ni.. tp serius la.. mana2 org la pun akan bising cam aku gak.. dan pissed off gile bile kengkawan buat cenggini. Sedih beb!...

2 comments:

  1. Relek, mama xrienax. Satu cabaran dlm hidup ni adalah menerima kalangan yang tidak sehaluan dgn apa yg diri kita difikirkan.

    ReplyDelete
  2. ermm..marah sunggoh ko nih..ermm mcm pasal album wedding jekk..btoi ka..??iskk..tak patot jek aku men teka jek..haha..sorri... x pe weh banyak2 sabaq weh..ada jalan penyelesaian nnt ok.. :)

    ReplyDelete