Tuesday, April 15, 2008

Sila la senaraikan list ye bile da kena Tag tu.. hehe

Amboi2 elok je aku masuk blog si fhieda... terus terpampang nama aku kena tag oleh si minah comey ni. Nasib ko jauh fhieda, kalu ko satu opis, mmg kena la ko cubit ngan aku.. haha


Apa superpower idaman anda? Sila pilih satu !

Superpower idaman aku.. ermm ntah la.. kalu dr kecik suke superhero ultraman ngan gaban. Tapi bile da beso ni makin suke kat Wolverine (x-men). hehehe

Siapa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan itu?
Siapa eh... nama superhero Wolverine... pelakon die pun aku suke tgk die walaupun die tak la ensem.. tp ada gak rupe die ngan seshuaaiii watak superhero tu.. membuatkan aku rasa mcm.. errr.. beb, bole join tak jadi wolverine?.. hehe....bole dikatakan mempengaruhi gak la.. rasa mcm nk pasang je kuku besi kt tangan aku nih.. hehe

Kenapa atau untuk apa superpower itu yang anda pilih?

Kenapa? entah la kenapa aku suke superpower tu.. maybe sbb die ala2 mcm wolf skit.. then ada sedikit mutan kan.. so bile kena tikam bole sembuh balik.. hehe.. If aku jadi wolverin mmg aku nk protect diri aku dr kena ancaman manusia yg suke menindas wanita ni.. die usik aku je.. mmg kuku besi ni gak aku tikam.. wakaka.. then bole lompat2 ke sana ke mari so, penjahat nk kejar aku pun payah.. orait apaa.. hehehe

Kelemahan superpower anda. Wajib ada!
kelemahan aku errrkk... segan nk ckp.. hhehe.. ai takut ngan cicak, kumbang & lipas terbang... 3 serangga ni wajib confirm aku lari la... for sure kuku besi automatik mcm takleh kuar plak bile nampak 3 species ni.. hahaha

Nama anda sebagai hero
Riena The Wolverine! yeahh!

Motto anda sebagai superhero?
"Jaga2 my kuku besi always ready to tikam u... auuuwww" hahaha

Sebarkan tag ini kepada 10 rakan yang lain. Kalau tak mampu, 5 pun ok!

+ E'en
+ Jammy
+ MariaxJimmy
+ Fhieda on Fire (bole tak back pass kat ko balik?) hehe
+ Fahmi FSF

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:


+ Nak pergi travel setiap bulan kalu duit banyak la... hehe
+ Nak gi luar negara jumpe Gerard & Kuyt ajar aku camne nak jadi pemain striker yg terbaik! wuhu!
+ Buat Gig Oldschool Fest, Invite semua band oldschool kat luar negara... wow!
+ Aku nak kamera Nikon yg utk Professional supaya aku bole amik gambar dengan pelbagai benda...
+ Aku nak jadi bos sendiri takmo keje ngan org lain.


LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:


+ Dah memang aku suke merayap, dah tentu la aku suke travel.. amenda la lu.. haha
+ Gile ko, ingat senang nk jumpe pemain ni sesuka ati korang... kalu dpt blaja, ko leh tunjuk skill beb!
+ Gile beb, Band oldschool tu.. bukan senang nk tgk dorang perform!..
+ Bile da ada kamera tu, aku nk amik gambar sambil travel mcm SaifulNang.. adeh..beshnye
+ Wah, goyang kaki nampak aku da jadi bos.. mau taknye semua keje org lain buat.. haha

THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS:

+ Fhieda On Fire atau lebih di kenali Fhieda the Comey la yg tag aku, dah la die buh nama aku 1st lak tu.. aku cubit ko kang fhieda... haha

5 IMPRESSIONS OF HIM :

+ die seorang yg baik hati..hehe
+ ketembaman mcm aku ni membuatkan ko sgt comey
+ seorang yang setia dan penyabar bersama tunangnye...
+ dia ada taik lalat manis kat tepi mulut yg aku sendiri pun jeles nak ada taik lalat camtu... hehehe
+ Bile kite sama nak kurus ni fhieda.... naaahhh!! we dont think so ek.. kite mmg the comey.. haha

MOST MEMORABLE THINGS HE HAS DONE FOR YOU:


Aku kenal die thru dr tunang die dan mirc.. die seorang yang suke mendengar cerita dan kuat bercerita... suke memuji kat kengkawan die, sanggup dtg ke kenduri kawin aku dr jb ke puchong, weh aku hargai sgt2 wei!.. hehe dan die seorang yang COOL!... dan kite meminati benda yg sama.. ko perasan tak.. KITE SERUPAAA... hehee

MOST LOVED INVENTION

Gig la beb!! i want to mosh pit woii!!...

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:


Tikam Belakang, Mulut bercabang, Putarbelit, Liar!

orait itu ajer la yerrr... aku tak sanggup nk pk menda2 camni oi.. hehe

2 comments:

  1. hahahaa..hampeh sunggoh ko tag aku lagik skali..jgn harap aku nak jawab..x penah dibuek org tag lagik skali..kirenye rejected tau..hahah... x kuasa aku nak jawab lg..letih dok..hahaha...

    alamak..sama siak ko takot cicak..!!hahahaha...aku penah tau kene marah ngan babat di sebabkan oleh cicak nih..sedey.. :( hahaha
    sebabnye aku lah jerit kuat gile mcm ada org nak bunuh aku..padahal aku nak amik sabun basuh baju..tetiba aku nmpak cicak kt tepi sabun tuh..apalagik..bergema lah umahh tuh aku jerit..warghhhh

    ReplyDelete
  2. tu la pasal.. aku mmg pantang tgk cicak.. lagi2 ekor die.. eeeeiii lembik.. geli aku.. kucing aku suke tangkap cicak.. kadang2 aku elok je nak main ngan kucing aku.. last2 aku nampak.. ada sekor cicak dlm mulut die.. die duk gigit cicak. apa lagi melompat menjerit la aku.. hahaha.. aku ngan mak aku leh geng.. kadang2 nampak menda tu.. kiteorg menjerit sama2.. hahaha.. yg tukang tolong halau cicak.. ialah ereen.. die tak takut cicak.. hehe

    ReplyDelete