Wednesday, April 16, 2008

So the result? hehe... Alhamdulillah! Positive! yahoo

Aku bangun pagi tadi... aku amik pregnancy test, masuk dlm bilik air. Sblom mandi, aku melakukan pemprosesan ujian tu. Hehe.. berdebar2 siut. Rasa menggigil nk pegang alat tu.

Aku pun mulakan test itu dengan 3 titisan urine aku... Aku tgk alat tu, laju gile die punyer proses. Aku da nampak satu belang purple.. dan seterusnya.. another belang purple!.. What? 2 purple? Which means? I'm positive? I'm pregnant??.... YAHOOO!!!!! aku pregnant!!.. alhamdulillah! aku melompat kegembiraan tak terhingga.. hehe... aku cuci2 skit tangan aku semua.. terus aku kejutkan laki aku.. hehe..

Laki aku mula2 terpinga bila aku kejutkan die. Then aku ckp.. bang, tgk ni.. ada 2 belang... hehe. Terus dia.. "haaaaa!!" die menyengih kat aku.. Suke tul laki aku.. terus die bangun dr tido. Wah! kalu diikutkan die la paling liat nk bangun bile aku kejutkan bangun pagi. Agaknye dia terlalu excited sampai tak tido bile lepas tgk result tu. hehe... Aku mandi ngan terlalu la excited.. mcm tak caya.. aku pregnant akhirnya. hehe.. Laki aku pun terus bangun dengan automatik da nak mandi gak. Laki aku menyengih kat aku.. siap ckp "yang u da pregnant yang.. yes.. i berjaya!" ehehe.. sabo je la.. ye la suami mana tak excited bile dpt tau bini pregnant tul tak? ..aku tau die pun tak sabo nak ada baby.. sama jugakla aku.. hehehe..

Bile aku nk pakai baju, aku baru perasan, patutla sejak kebelakangan ni.. aku pakai baju kurung kain pinggang jadi ketat. Aku was2 gak takut aku da gemuk.. tp now i know laa whats happen to me.. hehehe...

Alhamdulillah, pregnant gak aku. Kiteorg tak sabo nk tengok perut aku membeso.. hehe.. skang ni janin baru kecik lagi.. if gi scan kat klinik pun.. mmg tak nampak lagi.. hehe..

Yahooo!!!....

2 comments:

  1. phuhhh...giler tangkas....cekapp...strong...kuat..power gilerr..hahaha... behhhhnye riena...!!!! aku tumpang gmbira...jaga bebaik tauu..ko jgn nak dok lompat2 atau mosh2 dalam gig..aku lesing ko nnt..1st2 sangkut benda tuh mmg mudah keguguran so ko n tiong kene jaga elok2 dan pemakanan pon kene jaga tau..jgn minum air gas..jgn makan pedas2 sangat..jgn minum air nenas..jgn makan nenas..banyak2 minum air soya..nnt putih mcm ereen..heheh...jgn minum air kelapa..jgn makan duryan..banyak lah..ko slalu2 refer pd mak ko tauu..congrated!!!

    ReplyDelete
  2. rienaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! preggerssss!!! saye sukaaaaa!!! heheheh eeeeeh best best! ingat, anak pompuan, name die Liyana k? hahahha

    Congrats my dear!

    p/s: saye taknak buat tagging lagi. saye dah insaf, make jgn la tag saye lagi...uuhhuuu.... :P

    ReplyDelete