Wednesday, April 9, 2008

Bile kesengalan dtg kembali.. arrgghhhh!


Arini aku tak tau la kenapa dengan aku. Idea tak banyak dtg. Totally blank! Zero! Argghh aku kena buat buletin langsung tak kuar idea. Puas aku tanye dak opismate aku ok ke tak design yg aku buat2 dr pagi tadi. Still tak puaskan ati aku. Damn!. Byk kali aku tukar2 design hampir ke tengah hari.. Aduss... Aku da puas push pala aku utk berpikir. Malah aku gagal jua. Aku bukak bermacam website utk buat references.. but still tak jumpe apa yg aku nak. Arggghh! email aku plak bertubi2 client anta text utk buat buletin.. but aku tak usik2 lagi buletin nk kena buat.

Aku da mati akal da nih... camno nihh!! idea aku tak kluar2 ni aper pasal haaa?? adeeiii... mula la aku nk sangap je duk ngadap monitor ni.

Hampir ke petang aku still dok godek2 cover buletin tu... at last terbuat gak cover tu.. tapi yang tak beshnye... layout utk dalam buletin tu tak terusik2 gak.. adei.. camno nihhh...
Mula la kesengalan aku dtg kembali nih... dammmmnn!!

Aku stress gilerrr... damn it...

anybody wanna help??...

2 comments:

  1. hehe..kita serupa kan..mmg tgh sengal2 ayam,banyak kijo..dan ko tak dok idea lgsong...
    ko jgn ingat sgt abg sayang..nnt 44
    hari ko takleh wat kijo..tahu ahh baru kawin..inai merah laghik..hehe...tiong pon mesti sama jugok..mesti x lalu nak buek kijo..heheh...

    ReplyDelete
  2. bukan sengal2 ayam.. tapi da sengap2 tahap tenok... wakaka..

    aku mana ada ingat abg syg aku.. aku takleh pk langsung designnye berupa camne ntah.. mmg *BLANK* dlm minda aku ni.. tak tau la bile nk dpt idea tu balik.. uhukk...

    ReplyDelete