Monday, May 26, 2008

Jeruk Mangga? Alamak sedapnyeee...

Jeruk? cite pasal jeruk.. ni la kemaruk aku skang. Kandungan aku da mula membesar hampir masuk 3 bulan da. Aku da ngidam nk mkn masam2 plak. Kepala otak ni da terbyg jeruk mangga.
Dulu masa aku zaman bujang, aku tak berminat nk makan jeruk. Aku bukan la cam kengkawan aku yg lelain suke makan jeruk mcm org pregnant. Kadang2 aku tgk pun tak lalu. Interesting pada jeruk tu takde. Paling2 aku suke makan pun asam kulit limau tu.. yg tu mmg aku makan je la.. yg lelain.. jgn harap.

So, ni la akibatnye bile da masuk dunia pregnant ni. Mula la ngidam itu ngidam ini. Bila da masuk 3 bulan ni, aku da mula nk rasa mkn masam2. Aku nk makan jeruk mangga da skang. Smlm aku da perabihkan jeruk mangga satu packet.. amik ko!.. hehe.. settle satu packet smlm. Aku baru cite kat mak aku smlm nk mkn jeruk.. terus mak aku gi beli jeruk. Apa lagi.. menyental la aku ngan jeruk mangga ni.

Sat gi nk pegi giant beli jeruk mangga yg stok timbang tu.... laki aku da penin da tgk aku nk makan jeruk...hehehe.. sori la bang.. i ngidam la nk makan jeruk mangga... nk makan masam2.. sedapnyeeee.....

2 comments:

  1. alamak..jeruk mangga..??aku mmg tak reti nak makan asam2 nih atau jeruk riena..mmg x makan lgsung...mesti nnt aku mcm ko kan..dah pregnant baru ngade2 nak makan kan..hahahhaa :) cam behh jekk biler ko cakap sedapppppp...adehh...hahah

    ReplyDelete
  2. mmg sedap makan jeruk mangga kalu time tgh pregnant ni fhieda.. nnt ko da pregnant sok, ko tau la camne.. semua menda makanan yg ko tak suke jd suke.. cthnye mcm jeruk ni la.. dr tak makan langsung.. jd makan langsung.. ehehehe...

    ReplyDelete