Friday, August 8, 2008

I'm Back....

wah.. baru kini aku sibuk nak mengupdate blog. Lama gak aku tak sentuh blog.

Mungkin aku semenjak 2 menjak ni kurang tertarik utk update blog aku. Ntah! tak tau kenapa
maybe mood org pregnant kot jd moody tak bertempat.. maybe laa....sigh*

Last julai byk benda berlaku di sekeliling aku, and then aku plak malas nk story mory kat dalam ni... punca2nye ialah...

1. since komputer aku kat opis brokedown, aku kerap pinjam laptop dak opis aku, hingga aku takde masa nk menaip or cite dlm blog. So, aku terpaksa hold semua kerja menaip aku kat blog ni.
2. Mood last month mmg betul2 takde... even before this aku rajin story dlm ni. Tp ntah laa... aku pun tak paham...
3. Jadi, bile perkara2 kat atas ni dah berlaku dan menjadi satu... maka dengan ini blog aku mmg la tak update2 sampai la nie... hehe

Aku plak jadi serabut dan kecamuk fikiran aku bile kat opis sampai takleh nk pk apa aku nak taip, bile bos aku wat hal ngan perangai ngada2 mcm pompuan... aku jd meluat tgk muka die.. hangin satu badan...dan aku rasa mcm aku nk BLAH cepat je kat opis aku ni. Org yg tak paham keadaan aku... tau nk fire aku cukup2.. nak carik satu kesalahan bagi aku...konon nye lambat buat keje.. WHATEVER la boss!...

So, apa aku fikir skang. Better aku keep mouth shut... Jadi seorang pendiam dan wat hal sendiri. I think i wanna change my attitude to be a hurrrmmm.. Pendiam!.. yeahh thats make me feel better aite!... aku wat hal aku sendiri... no need to be OVER STRESS...u brief artwork, i'll do my job & finish it.. Once i've got a better offer... bye..bye BOSS...

Aku nasihatkan diri aku to be calm, no need to over stress.. nnt efek kat baby aku. Kang mcm2 hal plak jadiknye.... tul tak.

Ah! forget it laa bout this shit.. really make me sick!!...

Yang aku tau, aku berdoa sgt2 aku dpt la keje tmpt yg aku pernah interview baru2 ni... Hopefully dpt la... Amin....

No comments:

Post a Comment