Friday, August 28, 2009

Bingung...

Adakalanya aku tertanya2... lepas aku abih contract keje sampai bulan 9 nih.. aku nk keje apa plak?....haih!...

Aku mcm nk cari keje pengalaman baru... means mcm ada related ngan photos... if aku takmo jadi graphic pun.. aku nk jd photography tp aku tak byk tahu cara dan penggunaan yg professional?... hurmm.. aku mula merindui untuk menangkap gambar. Adakalanya aku rela jadi assistant pun ok. At least aku dpt experience dari photographer2 yg mmg kategori professional. Tgk member2 da berjaya dlm bidang photography ni... aku pun teringin juga. Tgk kawan2 da beli kamera besh2.. seronok plak aku tgk.

Aku bukan tak suke jd graphic... aku mmg suke.. da jd bidang aku pun... tp aku tak tau la makin meningkat umur aku ni... aku da berminat ngan photography. Haihhh... nape la ek... byk da aku bersabar ni tp selalu tak menjadi.

Aku jd bingung skang ni. Aku mcm da nekad ni buat freelance photography.. tp persoalannya BILE???

2 comments:

  1. aku rase baik ko buat freelance riena....lagi bagus....

    ReplyDelete
  2. first step die mudah.gunekan ape yg ade dulu dan kuatkan cable (contact) utk link dgn kompeni2 yg buat photography.readykan portfolio anda.kene selalu explore jenjobs,jobsdb,jobstreet,thesun,thestar dan sewaktu dgnnye.sekian.

    ReplyDelete