Thursday, August 20, 2009

Perubahan Wajah Harith Mikhail dari Dec 08-Aug 09

Semalam sedang asyik aku belek pc aku ni... tiba2 aku nampak la satu folder..
puas aku belek2 folder.. tibe2 aku tersenyum sorang2..


Sebab apa aku sengih sorang... rupa2nya aku tgk gambo anak aku si Harith... aku simpan gambo die since die born until la skang ni... so, dgn tanpa aku pk.. aku pn bukak photoshop + illustrator edit gambo anak aku... aku wat susunan gambo dr masa die lahir sampai la skang ni.. Aku nk tgk perbandingan wajah die setiap bulan die membesar.. dan ternyata die mmg berubah.. makin tembam dan berisi. hehehehe...


So, aku ada la letak gambonya kat sini.. kalu korang nk tgk.. korang click gambo tu utk view besar ye... hehe....utk tatapan buat korang semua. enjoy!... ;)

4 comments:

  1. yg aku paling suke bulan...

    ermm..

    sumer bulan la!!

    suruh die membesar lambat sikit..eeee geram btol aku tgk budak nie.

    ReplyDelete
  2. aah lah riena..makin tembammmm!!!!

    ReplyDelete
  3. :) nak nangis...why do babies have to grow so fast!

    ReplyDelete
  4. harith jumpe ptg ni.ayh bwk blk ayam golek.ehehe..nyum2

    ReplyDelete