Monday, January 3, 2011

Adoiiyaiii!

Arini gua rasa hangin sangat kat pejabat pos.. rasa nak jerit dlm pos office.. apa kejadah semua org serentak nak update buku la nak kuar duit la.. semua nak buat arini gak ke? adoiiii...

Dah la nunggu hampir 2 jam.. nunggu turn no tu plak.. adoi lambat betul.. dgn sesak satu hal.. ngan dak2 main dlm tu bole bingit gua punye telinga k..mak bapak bole plak bole borak2 mcm dlm pasar kasi bising dlm pos ofis.. damn!... Gua duk main iphone the whole day tu sampai naik low battery nunggu turn.. cam cilakassss... arrgghhh... tension tul. Gua pikir ni nak pos barang customer gua order je.. kalu tak, tak hingin nak jadik patung perhiasan dlm pos office tunggu turn ok!.. damn.. panas tul ati!

2 comments:

  1. fuhhh... pehtu siap hapdets blog.. style la, mak harith skang... hehehe... aku ghaser dorg lemau kot hari ni sumer start keje, sekolah... huhuhu

    ReplyDelete
  2. alaa takkan takleh buat hari lain.. jam2 tu gak nk buat.. sanggup tunggu turn sampai pos opis tu tak kasi dah customer amik no nk que lagi.. sapa tak panas.. aku hapdet blog ni mlm skit aku buat.. bukan jam2 tu gak aku tulis blog.. hahaha

    ReplyDelete