Tuesday, January 25, 2011

Thanks GROUPSMORE!

Arini aku lunch kat Darabif Burger. Even aku tak pernah ke tempat ini. 1st time aku pergi ke sini dan burger dia ok! thumbs up. Sygnya aku rugi tak order beef. burger. sbb kedai ni dah sah2 dia promote daging lembu kan.. mesti daging dia terbaik. So aku pegi order chicken burger atau lebih di kenali nama di kedai Darabif, HOT CHICK...

Aku lunch bersama2 mak aku and harith. So di sebabkan harith tak makan burger, aku orderkan nugget utk die.. chicken nugget.. and nugget dia pun sedap gak. Aku rasa this place is quiet nice utk makan burger bersama2 family cuma price dia agak mahal juga la kalu amik set2 ni.. semua cecah berbelas2 RM. Aku kesitu pun di sebabkan aku beli voucher from Groupsmore dgn harga RM2 utk satu voucher dari harga burger RM8.. ok what.. cheap2..thanks alot to groupsmore.. nyum!

p/s : ini ada picture utk kalian tgk.. but nxt time aku nak gi lagi bwk hubby aku. sure die suke makan burger ni coz ada burger daging yg di bubuh double beef burger ok... bukan mcm big mac... ni portion dia quiet besar gak la. nyum2...

1 comment: