Monday, January 17, 2011

Petang2 Bersama Family. Luv it! (Part 2)

Bersunggoh2 anak aku ni bermain...

Ni sapa yang jaga gol ni? hehehe...

Ok.. yang ini aku nak continue on the next day plak.. hehe..

Hari Ahad esoknya pula kami plan nak ke shah alam. Kenapa kami bole sesat ke situ. Haaa.. ok sblom2 ni kiteorg jalan2 kat shah alam so kiteorg lalu situ, so aku ternampak padang tu kira quiet besar jugak la.. bole la lepas kalu nak main bola padang... aku nampak ramai org beriadah kat situ. Rupanya, tmpt tu dah jadi tumpuan family2 utk beristirehat bersama isteri dan anak2. Jadi, itulah sebabnya kami ke situ pada ari ahad lepas.

Aktiviti ari ini ialah, bermain bola sepak. Harith sekarang suka bermain bola sepak. Pantang nampak bola.. sbb teringat kes ari sabtu smlm tu sibuk mintak bola dr org. So, arini no car activities.. we kick the ballsssss ok!... Aku pun bawak le.. tiang gol mak aku belikan utk dia. So cute u know.. sesuai utk kanak2 yang minat main bola.

Sampainya kami di padang depan library Shah Alam tu.. We park the car, anak aku dah jadi tak keruan dlm kereta tu tgk org kat luar padang sana sedang asyik bermain. Dah mcam tak sempat2 dah dia sibuk nak kuar dari kereta tu. Apa lagi.. dpt je lepas.. amboi!! tak hengaaattt... Aku pun pacak la tiang gol tu kat padang... bukan main suke dia main bola tu.. sibuk dok sepak2.

Aku tgk dia bermain, senang hati aku melihat dia. Dia aktif, bersungguh2 dia menyepak bola tu. hehehe... dan aku juga gembira melihat die bermain dgn ayahnye menyepak bola. Harap2 dia bakal ikut jejak mcm kami suka main bola. mudah2an...

So, lepas bermain tu.. mcm biasa la..bile nak balik...mengamuk takmo balik.. haih... harith...harith...

2 comments:

  1. yeahhh... harith blh galang ganti klu x cukop org main futsal... hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kite tak cukup player.. harith bole jadik backup.. hhehehe

    ReplyDelete