Tuesday, January 25, 2011

The best breakfast ever!

Pagi ni aku buat breakfast yang membuatkan aku remind zaman childhood dulu. Aku rasa bukan aku sorang mengalami experience mcm ni. Mesti ramai dikalangan korang dah biasa ngan breakfast sandwich yang totally delicious.. waktu tu laa... hehe.. well, aku put some photos here to share with u guys to remind old days when u were young... that time ur mom make sandwiches for u.. and u dont even care the cholestrol.. becoz u need some energy rite... hehe.. ok here u goes...

1. Slice of bread then put the egg with mayonnaise.

2. Put the salad on top of egg.

3. Put some sauce chili on it.. yummy

4. Put a slice of chesdale on it

5. Last ... as usual.. put a slice of bread on top of it...

Tadaaaaa.... hahaha at last finish.. then.. apa lagi la.... makan time! mesti korang teringat zaman2 dulu korang mesti suka makan sandwich telor goreng kan.. kalu dulu2 ingredient dia tak la sampai buh mayonis, salad n chesdale... dulu kosong je.. letak sos cili pun sudah sedap... bg aku sekeping pun dah cukup kenyang.. and very delicioussss!!! nyummmeeehh!!!... mesti terliur kan..

p/s : di sarankan sblom nk baca aku punye blog, korang makan la dulu so takde la rasa mengiurkan... keh...keh..keh..

3 comments:

  1. astaghfirullah.. riena... tak baek taw... buat makanan pehtu x ajak aku... hahaha...

    demmmmmmmm!!!! terliurrrr siotttt

    ReplyDelete
  2. kan aku dah ckp.. sblom baca.. pi makan dulu.. hahahaha.. ko dogil..

    ReplyDelete
  3. dangggg... dangggg...

    ding dang tora aman seranggg lagi ;p

    ReplyDelete