Tuesday, January 11, 2011

Planning, Trip ke Redang mintak2 menjadik la eh..

Aku tgh planning nak gi Redang dengan kawan2 rapat aku.. especially utk exlineup Lastxminute.. Dah lama kiteorg tak gathering together2 since aku belek2 gambar2 lama kiteorg.. rasa rindu nak lepak ngan dorang. Dapat bercuti bersama pun jadiklah. Ya! maybe sebb masing2 dah ada family dah anak.. membuatkan time tu terlalu limited!.. kalu dpt jumpe pun time raya, buka pose, time birthday party... itu pun kalu masing2 dapat hadir.

So this time aku mengharap sgt2 dorang bole gathering bersama utk pergi bercuti sekeluarga ke pantai ke tgk2 laut.. kan.. hope planning aku menjadik la tahun ni. Bukan selalu pun pegi laut jauh nun di sana. Hehehe... kiteorg tau kiteorg tak ramai, so aku n ima plan nk campur la sekali sapa yg rasa nak join sama.. bole le memeriahkan lagi acara kiteorg ni. Acara nye takde la sampai jamming kat Redang sana kan...hahaha.. just org kata Chill Out.. rehatkn minda setelah lama bz di bandar penuh dgn habuk asap2 kete, asap lori semua bagaikan.. so try to hirup udara laut yg clean lagi jernih.. hahahaha...

Sapa2 yang rasa interested nak join. Kasi inform sama aku yah!.. (jamy, ko pegi la.. bole shoot2 laut bersih kat sana.. amcam?..hahah mcm ayat pujuk je nih)

No comments:

Post a Comment