Friday, April 15, 2011

Ko ni sapa eh?

Aku dah perasan dari beberapa month ago, sejak aku buh gadget Traffic Feed ni.. aku ada perasan kunjungan dari sapa ntah benda ni.. Aku menjadi tanda tanye.. org ni mmg rajin dtg ke blog2 org ke?.. or somebody create Spammers untuk visit ke blog2 org?

Aku cume jejaki dia.. tapi tak dpt.. hurmm confirm die ni SPAM.. aku ada visit rakan2 aku punye blog dan aku ada prasan DIA ada dalam traffic feed visit dlm blog rakan2 aku... Dan hari ni.. aku cube cek traffic feed.. wah mmg byk list nama dia je. KO NI PENGENDAP nk musnahkan blog org ke??

Nak kata dia baca blog kite.. macam ler paham kite berbahasa melayu dlm ni... MENATANG ni dr USA ni.. dasattt kalu dia pandai baca.. hahaha...

To all my friends, just watchout la eh.. i dunno what should i call .. but i think this is SPAMMER.. careful with ur blogs.. takut2 nnt die hack ko punye blog.. langsung takleh bukak korang punye blogs.

Ni dia nama dia ---> A visitor from Cheyenne, Wyoming

3 comments:

  1. woi riena... itu aku ler..guna google chrome..org nk bg dia duit dia mawah pulak..tampau lelaju kang... huh...

    ReplyDelete
  2. ahahaha.. la ko ke.. mana la aku tau.. selalu ko visit gune id blog ko.. hahaha.. mana la kome tau.. ok2 la.. i silap k.. jgn la tampau.. i tak rela.. nnt heart i broken sudaahh.. hehehe

    ReplyDelete