Wednesday, April 27, 2011

M.E.D Restaurant ... thanks Groupsmore!

Ok, sekali lagi aku pergi makan2 bersama my lovely family. This time, aku menggunakan voucher groupsmore yang aku beli bulan january tak silap aku. Dan ternyata sangat2 la berbaloi. Memandangkan voucher aku akan expired 2 May ni. So, utk tidak membuatkan aku lupa dgn voucher ini, aku plan with my hubby utk makan2 pada weekend (Saturday).

Aku beli voucher dr Groupsmore dengan offer makan kebab di Restaurant M.E.D, aku tak pernah jejak tempat ni dan memang aku jadi blur bila sampai di sana. So, aku tunjukkan voucher pada waiter tu dan menghantar minuman soft drink pada kami. Dengan Owner(Boss) dia yang sangat peramah, dia membuatkan Kebab itu utk kami. Wah, so lucky la youuuu!.. hehe. Kami makan Kebab Lamb + Salad + Fries. Serius, kebabnya sangat sedap.. dan portionnya agak besar juga. Susah juga aku nak makan. So, aku takmo nk cite2 panjang dalam ni, nnt ada org tu lapo kan... aku post picture je la eh. Dengan mengguna effect Iphone aku. Mmg nampok sedap la! hehehe






Thanks Groupsmore!... next aku nak beli lagi voucher2 kalu groupsmore ada buat offer pasal makan2 ni.. sgt2 berbaloi!

No comments:

Post a Comment