Wednesday, April 6, 2011

Smisshhh!! yezzaa...

Aksi dari Jamy & Fara berentap.. aku xde dlm ini gambar sbb aku la yg tukang amik gambo.. hahaha 

Last sunday, aku, jamy n fara menghabiskan masa utk bersukan walaupun sejam. Yeah.. dah berapa kali aku cube utk join dorang asyik tak dapek je.. sobab eh jauh bonar korang main kek ampang tu ha... hehehehe

Kali ni kami bermain badminton di Endah Parade, Protech Court Badminton. Nasib la tak jauh dr tmpt tinggal aku n dorang.. so fair la kan. Anyway.. dah lama aku tak bersukan.. terasa badan aku semakin berat.. Akibatnye... bila dah lama tak bersukan.. lepas aku balik dari bermain badminton.. hamik ko, tgn aku terseliuh, kaki dah mula sakit2 macam aku dah semakin tua.. hahaha .. kurang minum susu ni la akibatnye riena oi!... hahaha. Nak kata dah warm up.. dah buat dah.. hahahaha...

So, kami bermain sambil bergilir2.. main single serius memenatkan ok! elok plak di belasah oleh dua org yg bole tahan main sambil ada bg tektik2 skill dorang bg utk membelasah aku.. wah... terkial2 aku nak mengejar wey!.. hahaha...tapi serius mmg best bile kembali bersukan.. peluh kuar mencurah2 tak henti. Terasa toksik2 aku kuar. Damn!.. 

Dan esoknye juga.. aku langsung takleh nk bergerak byk.. abis satu badan aku sakit2.. tgn aku lenguh n terseliuh masih sakit.. nak angkat cerek air pun takleh pegang.. adehhh... den da tuo dah ni... hahahaha.. well.. hope lepas ni anggap la menjadi satu sukan harian utk aku. Setelah lamanya Futsal di kuburkan.. jadi aktiviti menyepak bola dah semakin kurang. Even ada rakan2 aku masih bermain utk team2 dorang.. aku jua yg masih duk umah tak gerak apa.. huaawwwaaaa.... sedey tau!.. i miss futsal so much wey.. 

Anyone can organize Futsal? tak kisah la main campur.. i would be the 1st person who confirm played futsal ok!...haha...

4 comments:

  1. kurus aku rupanya riena... hahaha..p paling best..rambut aku dh panjang..hehehehehe..

    tak pe riena... nnt kita buat lagi..baik tuk kesihatan sebab 1 jam men badminton =350kalorie burn... hehehehe

    ReplyDelete
  2. yeah... btul2.. janji ada bako lemak..

    kite bako.. kite bako.. kite bako.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. fara: pewitttttttttt.. kughusss taw!
    berkat sukan dud...
    ok per.. da encemm da... yay!

    xpe riena, insya allah akan kita sama2 usahakan..
    stended ler.. bila da lama x sukan...
    moh kita try cuba test tgk menten sukan eh...
    yehawww

    ReplyDelete
  4. jamy, tu la kalu kita maintain.. and tetiap minggu ada sukan.. insyaallah lepas ni aku takde la sakit2 badan lagi.. harap2 biar la kekal main badminton ni utk aktiviti weekend kite.. amin.. hehehe

    ReplyDelete